Okee, als eerste weet ik niet of dit topic goed staat (:
--
Ik was vanmiddag in het verzorgingstehuis mn mam's rolstoel vooruit aan het rijden, naar het cafétje toe. Als we halverwege zijn, komt er opeens een andere vrouw in een rolstoel op me afrijden. Ze pakt mn arm beet, en echt, het leek wel of ze moest huilen. Ze begon allemaal dingen te zeggen als; "Vergeef me" "Sorry". Dus ik vroeg zo; "Waarom zegt u sorry? U heeft niets gedaan." Toen begon ze opeens van alles te brabbelen over dat "ze het geld zo snel mogelijk gaat afhandelen." ??
Dude, ik zat er echt zo bij van; "..."
Opeens deed ze haar handen bij elkaar -zoiets als je gaat bidden- en riep ze; "Jij bent een van de beste ouders, je bent een goeie verzorger voor je kind." Ik dacht weer van; "Uhm.. ik ben pas 13? "
Toen kwam er wel een vrouw aan die ik kende, en die trok mij en mn mam zo mee, en zei tegen de mevrouw dat ik naar de wc moest, en toen we een beetje verder waren, begon ze uit te leggen dat er een steekje bij die mevrouw los zit. Ze zegt dat ze elke dag door over haar man begint, en dat hij haar in de steek gelaten heeft, en nooit meer komt bezoeken -Hij is al een tijdje dood.-
--
Om dit nog een beetje nuttig te houden, heeft iemand ook zoiets gehad (: ?
I hope heaven needs you more than I do now.