• Ik was net shoppen met een vriendin, maar het regende echt heeeeel hard D: Dus zij had een paraplu meegenomen waar we samen onder konden.
    Halverwege werd het weer beter weer, dus zij klapte die paraplu weer dicht, maar hield hem nog wel in haar hand.
    Toen gingen we naar de Zara :9~ Maar goed, daar moest je je paraplu in een bak doen, dus zij gooide dat ding erin en wij gingen kleding zoeken :3
    Dus wij lopen later zo die winkel weer uit, niet denkend aan de paraplu, omdat de zon alweer licht scheen.
    Nouja wij verder winkelen, helemaal teruggelopen naar het begin van de winkelstraat -Zara is aan het einde- en gingen een schoenenwinkel binnen.
    Na het afrekenen zagen we dat het weer vet hard regende. Hoor je mijn vriendin zo: 'FUUUUUCK NEE. Die paraplu ligt nog bij de Zara!'
    En toen moesten we door de regen het hele eind terugrennen om die paraplu te halen. Zakte mijn jurkje ook nog af, liep daar half in mijn beha terwijl ik dat ding probeerde op te hijsen, maar dat lukte niet. Dus ik heel snel mijn blouse eroverheen slaan blabla.
    Kwamen we uiteindelijk dus nog verzopen bij de Zara aan. Maar de paraplu lag er nog (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha gossiepossie. Hoef je niet meer te douchen (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hahaha geniaaaal.


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Haha, verzopen, maar je hebt hem in elk geval wel weer terug gekregen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Koude douche, kan eens deugd doen :D


    Keep on smiling