• Milano is een jong en arm meisje, ze woont aan de kust in een klein blokhutje. Ze heeft nog een jonger zusje die ziek is en waar ze ook voor moet zorgen. Haar leven gaat uit naar haar zusje verzorgen en de rest zoals elke hard werkende jonge vrouw. Tot haar schrik ziet ze iemand aan het water liggen met een kapot voetbalbroekje en een kapot voetbalshirt. Ze neemt hem mee naar haar blokhut en verzorgd hem tot hij helemaal weer topfit is. Fernando Torres de bekende voetballer, verteld haar dat hij gauw weer weg moet. Maar Milano stribbelt tegen en ook hij wordt het er dan mee eens. Ze worden verliefd, maar dat sprookje duurt maar voor de korte tijd. Milano en Fernando kunnen elkaar dan niet meer zien maar er is maar een mogelijkheid. Met elkaar afspreken in het geheim. Zal dit hun lukken?
    Based on the movie 'Tristan & Isolde


    Beste vriendin Milano
    Beste vriendin Fernando
    CRonaldo
    Zieke zusje Milano
    Harley
    Verrader over de geheime romance
    Blondines
    Vriendinnetjes voetballers
    CRonaldo; Cristano Ronaldo
    Zelfverzonnen rol


    Rol;
    Naam;
    Achternaam;
    Leeftijd;
    Uiterlijk;
    Karakter;
    Extra;


    Love will never die
    Proloog

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 19:34 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol; Beste vriendin Fernando en Vriendinnetje Cristiano Ronaldo.
    Naam; Rose Lucia
    Achternaam; Valderez
    Leeftijd; 22
    Uiterlijk; Lang zwart haar, en een schuine pony. Blauwe ogen. Haar jukbeenderen laten haar gezicht mooi uitkomen. Ze heeft prachtige benen die ze graag laat zien en waar ze vele mee jaloers maakt.
    Karakter; Ze is erg behulpzaam en vrolijk. Ze weet precies wat ze wilt en niets kan haar dan van tegen houden. Ze staat altijd klaar voor haar vriendin, is avontuurlijk heeft een grote mond en een uitgesproken mening.
    Extra; Ze draagt een ketting met een foto van Fernando en Cristiano omdat ze erg belangrijk voor haar zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rol; Ziek zusje (:
    Naam; Klaire
    Achternaam; -What's Milano's achternaam? lol-
    Leeftijd; 14
    Uiterlijk; lang bruin haar, krult lichtelijk naarmate het meer naar beneden toe gaat. Van die grote nieuwsschierige lichtgroene ogen, die -omdat ze ziek is- nogal dof staan. Niet dun of dik, gewoon normal size.
    Karakter; Probeert zich sterk te houden, uit niet snel emoties, maar heeft ze wel. Ze is een echte doorzetter. Heeft sarcastische -maar niet gemene- en droge humor. Maakt vaak lachwekkende opmerkingen. Kan niet zonder d'r familie, en houdt er niet van om alleen te zijn.
    Extra; Heeft een wens om naar het rijkste land in de wereld te verhuizen, en daar een goede toekomst krijgen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Doet aan deze niet mee. ;x


    SLOAN.

    Buh. ):


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sorry, k word een beetje horendol van al die voetbalverhalen ;x


    SLOAN.

    Me likes. :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol; Verraadster over de geheime romance
    Naam; Kim
    Achternaam; Clark
    Leeftijd; 20 jaar.
    Uiterlijk; Kim heeft een lang en slank lichaam, donkerblauwe ogen, blanke tot bleke huid, navelpiercing, vrijwel altijd te bekennen in roze en dure merkkleding.
    Karakter; Slim, rustig, sluw, snel jaloers, negatief denkbeeld over andere mensen, verwend, brutaal, asociaal.
    Extra; Kim is ontzettend rijk.

    Het leek mij eens leuk om een keer een slechte rol te hebben x'D


    *~* Proud Luxury *~*

    Rol; het zieke zusje
    Naam; Mill
    Achternaam; Dezelfde als Milano
    Leeftijd; veertien
    Uiterlijk; Mill heeft lang lichtblond gekruld haar, Bruine kleine ogen, dunne lippen, en een redelijk bleke huid.
    Karakter; Mill is een lief en buitengewoon slim meisje, ze is rustig aangelegd met een bijdehand mondje. Mill houdt ervan om naar gesprekken te luisteren die nergens opslaan. Mill is een typisch meisje die grapjes maakt en van zichzelf af er goed uitziet. maar Mill kan zich niet goed op één ding concentreren, haar aandacht wordt gauw afgeleid en dat kan tot irritante situaties leiden.
    Extra; Mill zou graag beter worden maar ze weet dat dit maar een kleine kans is, daarom wil ze graag dat Milano bij haar blijft. zodat ze altijd iemand heeft die van haar houdt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je kiest de beste neem ik aan?
    Rol;Ziek zusje
    Naam;Emyl
    Leeftijd;12
    Uiterlijk;Emyl heeft bruin haar en donkere ogen. Ze heeft een goed figuur en is niet heel erg lang.
    Karakter;Emyl is vrolijk en ziet de goede dingen van het leven. Ze heeft een hekel aan arogante personen.Ze zou graag haar zus willen helpen en is niet snel op haar modnje gevallen. Ze durft eerlijk te zeggen wat zij ervan vind rn denkt soms niet na over wat zegt. Ze is gek op het strand en hoedt van de zonsondergang. Z zou graag weer eens willen zwemmen
    Extra; Emyl is zorgzaam en geeft niet snel op.

    Rol; ziek zusje.
    Naam; Naomi Anne
    Achternaam; dezelfde achternaam als Milano, en als je er nog geen hebt, Broadway xd.
    Leeftijd; 15
    Uiterlijk; Naomi heeft lange, rode krullen en een lijkbleke huid, vooral door haar ziekte. onder haar lichtblauwe ogen vind je donkere wallen van het slaaptekort. Ze is magerder dan dat ze al was, waardoor haar botten nogal uitsteken. Ze is ongeveer 1m65 lang, maar weegt veel te weinig voor haar lengte. Voor haar ziekte, was het meisje redelijk getint en had ze mooie, rode lippen.
    Karakter; Naomi haat het dat haar zus haar leven aan haar moet geven omdat ze die ziekte gekregen heeft. Vooral voor haar wilt ze niet opgeven, maar anders had ze dat al lang gedaan, aangezien ze de wereld nogla donker inziet. Ze heeft een hele hoop sarcasme in dat hoofd van haar, maar brutaal is ze niet. Ze is vriendelijk en lief en doet aan het huishouden alles wat ze kan, wat jammer genoeg niet zo veel is. Als je ze nog maar net kent, komt ze stil en verlegen over, maar ze blijft altijd beleefd. Ze laat haar veel doen door anderen.
    Extra; Naomi vindt het echt vreselijk voor haar zus dat ze haar leven wijdt aan het genezen van Naomi's ziekte. Verder tekent ze vaak om al die opgekopte emoties weg te krijgen.

    Anyways, ik volg de story :Y) !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    rollen bekend, er kunnen nog meer bij.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    welke rollen zijn precies bezet? dan kan ik misschien kijken, welke niet..? :p.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    xBloomx schreef:
    welke rollen zijn precies bezet? dan kan ik misschien kijken, welke niet..? :p.


    Het verhaal staat nu ff op inactief, omdat ik daar mee later verder ga. Eerst mijn andere verhalen met de meeste hoofdstukken. Het zieke zusje is in iedergeval bezet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    wait ik zie het al.


    ~ even heaven is al hell wihout you.

    xBloomx schreef:
    wait ik zie het al.


    oke. (nerd)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus