• Heb jij ooit wel eens heel erg spijt van iets gehad?
    Zo ja van wat dan?


    we all deserve to die

    Ja, ik ben ergens aan begonnen. En nu zit ik er zo'n beetje aan vast. Hierdoor ben ik een aantal vriendinnen verloren en heb ik veel onnodige ruzie gemaakt. Ook heb ik er lichamelijke én psychische klachten van gekregen. Daar heb ik ontzettend veel spijt van.


    everything, in time

    dat ik ben veranderd van school


    And in that moment, we were infinite.

    Ja, vaak.
    Ik maak wel eens te snel een keuze. En dan heb ik er nadien spijt van.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Desolate schreef:
    Ja, ik ben ergens aan begonnen. En nu zit ik er zo'n beetje aan vast. Hierdoor ben ik een aantal vriendinnen verloren en heb ik veel onnodige ruzie gemaakt. Ook heb ik er lichamelijke én psychische klachten van gekregen. Daar heb ik ontzettend veel spijt van.

    Oe das echt klote!


    we all deserve to die

    develin schreef:
    (...)
    Oe das echt klote!

    Nogal ja, maar hé, ik overleef het wel.:Y)

    En jij, heb jij eigenlijk ergens spijt van?


    everything, in time

    Oh ja, zoveel. Maar er valt nu niet veel meer aan te veranderen.

    @Desolate, nu ben ik niewsgierig (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    Desolate schreef:
    (...)
    Nogal ja, maar hé, ik overleef het wel.:Y)

    En jij, heb jij eigenlijk ergens spijt van?

    Heb heel erg spijt dat ik ben vreemd gegaan


    we all deserve to die

    @Poseidon; Hahaha, echt? Lol, als ik het lees denk ik; Kan dat wel zo? Is dat niet te doorzichtig? Zo, dat iedereen het kan raden?xd

    @Develin; Ach ja, dat is niet zo fijn. Weet je vriend[in?x;] er al van?


    everything, in time

    @ desolate. Nee hij weet het nog niet wand hij is op vakantie. Maar volgens mijn andere topic moet ik het snel aan hem vertellen


    we all deserve to die

    @develin; Dat is wel heel slim ja, beter dat jij het vertelt en zegt dat je er spijt van hebt. Ik denk dat hij je dan eerder zal vergeven dan wanneer hij er zelf achterkomt. En ja, misschien is hij een tijdje boos. Maar ik durf te wedden dat hij zo eerder bij je terug komt.


    everything, in time

    Ja, en net zoals Desolate zit ik er nu aan vast. En ik ben er zeker van dat ik er vriendinnen aan kwijtraak. Maar ik overleef het wel. :'D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    @desolate: ik heb er ook erg spijt van. Hoop echt dat hij het me vergeeft. Wand wil hem niet kwijt!


    we all deserve to die

    Hunter schreef:
    Ja, en net zoals Desolate zit ik er nu aan vast. En ik ben er zeker van dat ik er vriendinnen aan kwijtraak. Maar ik overleef het wel. :'D

    Waar heb je dan spijt van?


    we all deserve to die

    ja.
    een vriendin van mij en ik waren mail vriendinnen. we bespraken alles. zij was nogal lastig thuis en had wat problemen. we hielpen elkaar echt. we kenden elkaar in het echt ook, van de basisschool, maar we gingen allebei naar een andere school.
    we bespraken alles. die ouders hebben stiekem al onze mails gelezen, en nu mag zij bijna niets meer. die ouders weten haar en mijn diepste geheimen. Ik denk nu dat het mijn schuld is...


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    ja.
    een vriendin van mij en ik waren mail vriendinnen. we bespraken alles. zij was nogal lastig thuis en had wat problemen. we hielpen elkaar echt. we kenden elkaar in het echt ook, van de basisschool, maar we gingen allebei naar een andere school.
    we bespraken alles. die ouders hebben stiekem al onze mails gelezen, en nu mag zij bijna niets meer. die ouders weten haar en mijn diepste geheimen. Ik denk nu dat het mijn schuld is...

    Wat een nasty ouders! Zeker niet jou schud! Haar ouders hadden der mails niet mogen bekijken! Das prive


    we all deserve to die