• dit stond in de hitkrant:
    vieze nepperd

    Bah! Een 18-jarige franse man is pas opgepakt omdat hij zich op internet voordeed als Bill Kaulitz van Tokio Hotel. Zo haalde hij fans over om hem naaktfoto's van zichzelf te sturen, die hij dan weer via internet verspreide. De ziekeling blijkt in meerdere chatrooms te hebben beweerd dat hij Bill was en kreeg naaktfoto's los van zelfs meisjes van elf. Hij moet nu in de frankrijk voor de rechter verschijnen.

    hoe ziek kun je zijn o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    jah das egt vies kheb da geleze in de joepie ^^
    maar ik wist da al maja

    ma gmoe ook een beetj slim zijn eeee
    BILL gaat nie op msn of internet zitte gwn me meisjes prate en NAAKT foto's vrage ze
    domdomdom


    Gilles (ll)

    Las ik vandaag in de HK,mijn moeder zij zo ; Oppassen he,Dat dat jou nie overkomt-.- Ik ; Maaaam wat denk jij? Ik been geen goedkope sletxD


    Pictures fade away, but memories are forever

    jah das egt vies kheb da geleze in de joepie ^^
    maar ik wist da al maja

    ma gmoe ook een beetj slim zijn eeee
    BILL gaat nie op msn of internet zitte gwn me meisjes prate en NAAKT foto's vrage ze
    domdomdom


    ja idd maar je wete niet wat de situatie van die meiden waren he
    miss zijn die meiden hopeloos verliefd en zij die man dat als je naakt gaat zal ik voor eeuwig van je houde ofzo


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wist ik al lang, wel erg voor de meisjes die echt dachten dat dat Bill was, maar ook heel dom, en btw inderdaad het stond in de joepie


    Live life limitless.

    Het is ook niet zo slim om zo'n iemand te geloven. o_O
    Maar als je naaktfoto's van 11 jarigen wilt hebben ben je ziek. =D


    blame the bully.