• Hjj...
    Ik heb weer ruzie met myn stomme neef... Het is echt voorbij... Hij geeft het gewoon eerlijk toe: hij heeft nooit om me gegeve... En hij had alleen maar een relatie met mij om tot bij mijn bffl te geraken (wat gelukkig toch nooit is gebeurd) En hy zegt dat ik P niet mogt knuffelen omdat hy niet wou dat P gevoelens voor me zou krygen, hy wou p dat niet aandoen zegt hy (Bullshit)
    EN ik weet dat ik er wss teveel om geef... maar al die tyd heb ik egt van hem gehouden,, toen we een koppeltje ware voelde ik egt iets voor hem tot ongeveer zo'n 3j gelede ep k dat gedaan... En nu zegt hy dit allemaal?? Het kwetst toch enorm fel hoor... En uit woede heb ik tegen hem gezegd dat de wereld beter af zou zijn zonder hem... Wat moet ik nu doen?? (huil)

    Xx(K)

    Blij wezen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Blij wezen.[/quote
    Ik kan niet blij wezen... Ik voel me zo stom dat ik er gewoon met open ogen in ben gelopen... Ik dacht dat hij echt om me gaf!! Niet duss... =( stomme familie!! zijn hele gezin mag van mijn part naar de maan!! Allemaal dezelfde!!!

    DreadsSnake schreef:
    Ik kan niet blij wezen... Ik voel me zo stom dat ik er gewoon met open ogen in ben gelopen... Ik dacht dat hij echt om me gaf!! Niet duss... =( stomme familie!! zijn hele gezin mag van mijn part naar de maan!! Allemaal dezelfde!!!

    Blij wezen dat je van 'm af bent. Hoeveel topics heb je nu al over hem gemaakt met daarin allemaal irritaties, frustraties, etc. aan hem? Juist, ja. Wees dan blij dan je van hem af bent en ook van die dingen af bent. En daar zal het forum ook erg blij van worden. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Natuurlijk kwetst het je, maar je ziet zo wel dat het een grote klootzak is!
    Gewoon veel afleiding zoeken, en genieten van je nog even durende vakantie. Dan komt het zeker goed!

    Sterkte.
    (flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Blij wezen dat je van 'm af bent. Hoeveel topics heb je nu al over hem gemaakt met daarin allemaal irritaties, frustraties, etc. aan hem? Juist, ja. Wees dan blij dan je van hem af bent en ook van die dingen af bent. En daar zal het forum ook erg blij van worden. ;D


    Amen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Blij wezen dat je van 'm af bent. Hoeveel topics heb je nu al over hem gemaakt met daarin allemaal irritaties, frustraties, etc. aan hem? Juist, ja. Wees dan blij dan je van hem af bent en ook van die dingen af bent. En daar zal het forum ook erg blij van worden. ;D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Je komt er wel bovenop x


    It’s psychological warfare.

    Recovery schreef:
    Je komt er wel bovenop x


    Sorry, maar stiekem had ik hier lol om. Jouw nickname 'Herstel' en dan dat bericht. :'D
    -Flauw, ik weet het, maar ik vind het grappig.-


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    je neef?


    waarom is het zo godse koud? :(

    FrmYesterday schreef:
    je neef?
    idd, keek ik ook al raar van op x'D


    Today will be Girl's Day party with you~

    Weetje wees blij dat je van zo een lul af bent.
    En in elke topic zit het zelfde dus houden van? Groot word. Sorry je kan beter krijgen


    Some angels have no wings.