• Ik ben op dit moment echt f*cking pissig op een 'vriendin' van me. Laat ik haar maar even... Marie noemen. Marie en ik hadden 2 weken geleden al afgesproken dat we morgen ergens heen zouden gaan, met de bus en trein en shit. Daarnet belde ik haar op: "Hoe zit dat met morgen?" hangt ze gelijk op. Ik bel daarna naar haar huistelefoon, neemt haar moeder op. Dus ik vraag wéér hoe het zit over morgen, zegt haar moeder: "Ze is uit, en ik verwacht haar pas rond 1 uur terug thuis, dus ik denk niet dat het morgen doorgaat." dus ik bedank haar moeder en stuurde Marie kwaad een smsje: "Fijn dat je me ff liet weten dat morgen niet door gaat;")." Ik voel me nu echt zo kwaad, niet omdat ze niet kan ofzo, maar omdat ze me ten eerste weg drukte én daarna moet ik er zelf achterkomen dat ze morgen niet mee gaat. Dat had ze me toch wel gewoon kunnen vertellen? Ik kan er niet tegen als mensen zich niet aan hun afspraken houden, en zeker niet als ik er zó achter moet komen :"S

    Wat vinden jullie: Haar laten barsten nu, als ze morgen tegen me praat of gewoon doen alsof er niks aan de hand is?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou zeggen; Oh hé, je praat tegen me. Zou ik je nu ook moeten wegdrukken?"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Als ze belt afdrukken en op msn ofzo zeggen: 'wat jammer nou dat ik je hier niet kan wegdrukken, zeg'
    Serieus, wat een kut is dat? D:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zeker dat je haar een vriendin kan noemen? (cat)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Zeker dat je haar een vriendin kan noemen? (cat)

    Ik snap haar gewoon niet meer? Eerst is ze helemaal hyper over morgen enzo, daarna spreekt ze vier daggen niet meer met me en moet ik er zo dan maar achter komen. :"S

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 21:43 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rooftops schreef:
    Als ze belt afdrukken en op msn ofzo zeggen: 'wat jammer nou dat ik je hier niet kan wegdrukken, zeg'
    Serieus, wat een kut is dat? D:

    Anders doet ze nooit zo, ik snap niet waarom ze nu zo tegen me doet :"S


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik zou niks terug zeggen dan(krul)


    -

    Pff best wel een naaistreek. En wat Armani zegt als ze morgen tegen je praat.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Tragically schreef:
    (...)
    Anders doet ze nooit zo, ik snap niet waarom ze nu zo tegen me doet :"S


    Ik zou het ook niet weten, maar als ze je nu zo laat zitten vind ik niet dat ze een erg goede vriendin is.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dat is echt gemeen! En als ik jou was zou ik echt zo pissig ervan zijn!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik snap haar gewoon niet meer? Eerst is ze helemaal hyper over morgen enzo, daarna spreekt ze vier daggen niet meer met me en moet ik er zo dan maar achter komen. :"S


    Ik zou haar dat gewoon in haar gezicht zeggen, ook dat je kwaad bent over de situatie, en misschien op haar, en haar daarna gewoon alleen laten?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haar moeder mag dan wel zeggen dat het waarschijnlijk niet doorgaat,, maar wie weet denkt zij daar volledig anders over?? En wilt ze wel nog gaan?? Waarom zou je niet kunnen uitgaan en de dag erna nog weggaan?? Toch niet onmogelijk?? Duss... Ik zou dat laatste smsjes niet gestuurd hebben, op de afgesproke plaats gestaan hebben en als ze er DAN niet was geweest, dan zou k pas pissed reageren... Maarja, das mijn mening he xP

    Ik zou tegen haar zeggen:
    Barst erin..
    En dan ophangen of haar blokken of wat dan ook..
    Maar meer niet, serieus dat kan je geen vriendin noemen!
    Ik heb echt haat aan dat soort mensen


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    @DreadsSnake:
    Ik zou dan om zeven uur 's ochtends bij haar geweest zijn om op tijd te zijn voor onze bus, denk je nou echt dat ik daarna toe ga als het niet eens zeker is of madam wel klaar is?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gewoon normaal met haar praten, want als je nu gaat zeggen: "Goh wil je met me praten?" Dan weet je zeker dat zij óf kwaad weg gaat lopen óf keihard gaat schreeuwen

    En ik zou haar ook niet meteen dumpen, ze is je (beste) vriendin voor een reden. Dat wil je toch niet laten stoppen door 1 zo'n dingetje?

    [ bericht aangepast op 3 aug 2010 - 9:18 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Echt kut voor je D:


    Pop ate my heart.