• vandaag, was echt een rampdag op werk.
    Eerst kwamen er de mensen van de andere mac bij ._____.
    want die stomme andere mac was gesloten .___.
    nou, ik zeg je een ding: die andere mensen waren chagrijnig ;x of ze vonden zichzelf te goed, en ze vonden de mensen van de groep waar ik dus 'bijhoor', dom/kinderachtig/grof/stom/etc.
    nou ik hun (A)
    gelukkig waren ze na 4/5 uur weg (A)
    haha,
    ik ben blij dat ik bij deze mac werk en niet de ander (A)(A)

    maar... toen later, ik was vet chagrijnig want mijn tampon zat niet lekker (cat) en het was te druk, dat ik even naar de wc kon gaan en zou mogen gaan. Ja dat is echt heel kut. (cat)

    Maar.. op een gegeven moment zegt Kaing (degene waar ik meewerk, meestal dan): "heb jij eigenlijk msn?" Ik kijk hem raar aan en zeg: "uh jaa..hoezo?" "nou ik keek gister op je hyves, bij je leeftijd enzo, relatie etc. Jeweetwel, maar daar stond geen msn bij." Ik zeg lachend: "ik wist niet dat daar mensen keken." Na een tijdje: "maar ja.. ik heb wel msn hoor. het staat daar alleen niet" "oh oke.."
    hahahah, het ging wel iets anders, maar het was echt heel erg net subtiel van: "mag ik je msn?" en uiteindelijk heeft hij het nog niet eens gekregen, haahha, ik ben gemeen (A)
    hahaha ;3

    hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? :3

    Jaaa!

    4e klas
    een jongen steeds achter me aan 'mag ik je msn'
    volgende dag weer 'ej, kreeg ik je msn?' 'heb ej msn' 'mag ik ' oohh got.

    Jongens zijn daar altijd subtiel in (krul)


    -

    Ik denk het wel dat ik al zo iets meegemaakt heb maar weet het gewoon niet meer. Maar ik vind het gedeelte van de tampon erg voor je want ik haat dat als het ongemakkelijk zit hahaha. Ik zou toch snel geweest zijn naar het toilet denk ik (A)


    Keep on smiling

    Haha ja :'D
    Er was eens een jongen die mijn gsm-nummer wilde. Hij vroeg het op msn.


    Hij: Weet je, als ik je gsm-nummer heb kunnen we vaker praten.
    Ik: Dat is een feit.


    En dan heeft hij niet meer verder gevraagd. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Haha ja :'D
    Er was eens een jongen die mijn gsm-nummer wilde. Hij vroeg het op msn.


    Hij: Weet je, als ik je gsm-nummer heb kunnen we vaker praten.
    Ik: Dat is een feit.


    En dan heeft hij niet meer verder gevraagd. (':

    hahhahahahahhah, die is goed! _O_
    ga ik onthouden (A)

    Van die jongens die je net voor het eerst hebt gesproken: 'Hee, ik spreek je nog wel eens op msn ofzo. Oh, wacht ik heb je msn helemaal niet.'

    Like, hint; geef je msn :')

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 21:19 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Paperweight schreef:
    Ik denk het wel dat ik al zo iets meegemaakt heb maar weet het gewoon niet meer. Maar ik vind het gedeelte van de tampon erg voor je want ik haat dat als het ongemakkelijk zit hahaha. Ik zou toch snel geweest zijn naar het toilet denk ik (A)

    hahahahaha,
    dat wou ik eerst doen,
    maar de mensen van de andere mac waren er nog en die waren chagrijnig -ja ik moest aan hun wat vragen en ik kreeg mijn kluisje niet open, want dat poepkluisje deed het gewoon niet (cat) en toen deden ze ook al chagrijnig en net alsof ik heel 'dom' was. En daar had ik geen zin in (A)-

    Reassurance schreef:
    Van die jongens die je net voor het eerst hebt gesproken: 'Hee, ik spreek je nog wel eens op msn ofzo. Oh, wacht ik heb je msn helemaal niet.'

    Like, hint; geef je msn :')

    ja haha, precies!

    Whipple schreef:
    (...)
    hahahahaha,
    dat wou ik eerst doen,
    maar de mensen van de andere mac waren er nog en die waren chagrijnig -ja ik moest aan hun wat vragen en ik kreeg mijn kluisje niet open, want dat poepkluisje deed het gewoon niet (cat) en toen deden ze ook al chagrijnig en net alsof ik heel 'dom' was. En daar had ik geen zin in (A)-


    Hoelang heeft het dan nog zo geduurd tegen je naar het toilet kon?


    Keep on smiling

    Haha, moffel likes you!_O_
    Wacht, Kaing is toch Moffel hè?xd


    everything, in time

    Paperweight schreef:
    (...)

    Hoelang heeft het dan nog zo geduurd tegen je naar het toilet kon?

    lang (cat)
    -ik werd er zelf kotsmisselijk van en chagrijnig, dan is het kut als je moet lachen om in de lobby -plekwaarmenseneten- te staan (A)-
    maar ik denk ongeveer 2 uur ofzo x_x misschien wel 3.. ;x

    Desolate schreef:
    Haha, moffel likes you!_O_
    Wacht, Kaing is toch Moffel hè?xd

    Neeeeeeeee,
    hij was er niet eens :$
    hahaha, Kaing is chineees you know, hahahahahah, die booob ;D

    Haha Kaing die ene die me liet zien? :3 haha arme jij:"(


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Haha Kaing die ene die me liet zien? :3 haha arme jij:"(

    hahah, jaaaaaaa ;D
    hahahahah, hij is zo'n sukkel he (krul)
    maarja, hij is wel aardig, dus jaaa (krul)