• Om een zo'n trosje rode bessen in een keer op te eten! Dan ga je echt een super zuur gezicht trekken. Mijn broer en ik deden dat een keer in een restaurant. Al die mensen keken ons raar aan xD

    Wasabi eten in een wok is anders ook heel grappig ;p


    The more I get, the more I want.

    Hence schreef:
    Wasabi eten in een wok is anders ook heel grappig ;p


    Whaha ja dat klopt!
    Alleen dat ga ik niet uitproberenxD

    Weet je wat niet cool is? Sushi eten en dan alles weer uitspugen omdat je het zo vies vind, maar toch wou proefen terwijl je eigenlijk helemaal niet van vis en zeewier houdt. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tsjah...


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    NYC schreef:
    Weet je wat niet cool is? Sushi eten en dan alles weer uitspugen omdat je het zo vies vind, maar toch wou proefen terwijl je eigenlijk helemaal niet van vis en zeewier houdt. (cat)


    LolxD

    Aan het wokken bent met collega's en ze een bende ervan maken. Ze gooien al het overgebleven spul in een wok met saus en al en fikken het op :x
    Maar hoe ik het nu vertel komt het niet grappig over:P Terwijl het wel grappig was xD


    La credenza è una medicina contro il timore

    Wishing schreef:
    Aan het wokken bent met collega's en ze een bende ervan maken. Ze gooien al het overgebleven spul in een wok met saus en al en fikken het op :x
    Maar hoe ik het nu vertel komt het niet grappig over:P Terwijl het wel grappig was xD


    Ik ken ook mensen die dat gedaan hadden. Was vet vet vet vet vet melig xD