• er opeens zoveel voetbal verhalen zijn! Echt x'D Oke, voetbalfans niet boos op me worden. :') Het was niet aanvallend bedoeld.

    Hebben er nog meer mensen last van?


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Het valt me wel op, maar ik vind het niet irritant. Ik besteed er gewoon geen aandacht aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nha, dat is net zoals met Justin Bieber, Jonas Brothers, Tokio Hotel, Twilight, waait wel over. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nou, ik heb zelf een soort van verhaal. Maar ik
    vind dat sómmige mensen wiens naam op Brose rijmt
    - kuch - een beetje teveel verhalen over voetbalspelers schrijven. Eigenlijk vind ik dat wel leuk omdat ze heel mooi kunnen schrijven..

    Zover mijn preek.:Y)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Reassurance schreef:
    Het valt me wel op, maar ik vind het niet irritant. Ik besteed er gewoon geen aandacht aan.


    Ik besteed er ook geen aandacht aan, maar het valt me gewoon op dat heel veel opeens over voetbal gaat. x]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik vind het beetje irritant, maar goed ik doe er toch niks mee :'D


    -

    Klopt er zijn/komen veel verhalen, maar ik irriteer me er niet aan. -logisch zie mijn naam xD-.. Maar het is gewoon populair nu, dat blijf je houden. Is het dit niet dan is het wel iets anders, net als Justin Bieber, Twilight blablabla xD..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb er niks tegen:9~

    Reassurance schreef:
    Het valt me wel op, maar ik vind het niet irritant. Ik besteed er gewoon geen aandacht aan.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zou het willen kunnen negeren, maar die verhalen worden zo vaak aangeprezen op het forum, en altijd door dezelfde personen, dat het me wel een beetje irriteert ja :$

    - Niet persoonlijk bedoeld hoor, echt niet! :$


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou het willen kunnen negeren, maar die verhalen worden zo vaak aangeprezen op het forum, en altijd door dezelfde personen, dat het me wel een beetje irriteert ja :$

    - Niet persoonlijk bedoeld hoor, echt niet! :$


    Precies wat ik bedoel!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Haha, ik vind verhalen over bekende mensen voor een groot deel ook irritant. Ik lees ze alleen als ze echt goed zijn.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Me2, maar ik probeer ze gewoon niet te reageren en ik klik die topics ook niet meer aan. Scheelt een hoop irritatie. En er zijn genoeg verhalen die (gelukkig) niet over voetbal gaan.


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Me2, maar ik probeer ze gewoon niet te reageren en ik klik die topics ook niet meer aan. Scheelt een hoop irritatie. En er zijn genoeg verhalen die (gelukkig) niet over voetbal gaan.


    Ik probeer die topics ook niet aan te klikken, maar meestal staat er niet in de topicnaam vermeld, dat het over voetbal gaat. En dan klik ik het dus toch aan. T_T


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    xChristianex schreef:
    Ik heb er niks tegen:9~


    Benjamin houdt/mist (van) Rosie <3

    Rooftops schreef:
    Nha, dat is net zoals met Justin Bieber, Jonas Brothers, Tokio Hotel, Twilight, waait wel over. :'D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.