• And it's still alive! Nouja, soort van dan. Gisteren ben ik terug gekomen van een week zomerkamp met scouting in Echternach, Luxemburg.
    2 dagen gehiked door de bergen met bepakking en een leger-overlevingspakket, ik nu de komende 5 jaar geen bergen meer ga beklimmen was het wel ontzettend mooi. En blij dat we gewoon bij het kampterrein voor die nacht zijn geëindigd in plaats van het politiebureau X: Oke ik ga nu een typisch scouts PVG verhaal vertellen:
    We wouden een Luxemburgse vlag hebben, en we liepen langs een soort camping die er een had hangen in een mast. Dus guess what, wij klimmen die mast in om die vlag af te snijden. Tot er opeens mensen naar buiten kwamen, dus was het RENNEEEEN!, met een vet zware rugzak. Niet om te filmen gewoon :'D En toen kwam er een man met een rollator om te zeggen dat hij al de politie had gebeld maar dat hij ze af zou bellen als we de vlag netjes terug zouden hijsen, we hadden hem namelijk nog net niet kunnen pakken dus hij hing daar op de grond. Waarom ze er dan nog zo'n probleem van maakten snap ik ook niet, maarja. Maar omdat we die politie nooit zouden kunnen omzeilen aangezien we niet snel konden lopen en een groep scouts met hikerugzakken zo opvalt, hadden we niet veel keus :'D En toen we terugkwamen van de hike moesten we van de leiding ook nog de wegwijsbordjes die we voor in het explo-lokaal hadden meegenomen terug gaan brengen. Damnit -.-
    Maar daarnaast hebben we het overleefd (: Hoewel de jongste van onze patrouille er volgens mij van overtuigd was dat we het kamp niet zouden overleven, aangezien onze leiding het leuk vond om de jongsten die net van de esta's af kwamen ervan te overtuigen dat er een eng ding in het bos zat die de leiding elke keer pakte als wij spellen gewonnen hadden die dag, wat ze trouwens nog wel goed speelden met kapotgescheurde shirts, bloedcapsules, omhoogdraaiende ogen, en vooral speenvarkengekrijs. En dan zaten wij met zo'n ***kind dat niet eens meer overdag 3 meter het bos in durfde om hout te sprokkelen en al jankte als ze dacht dat ze iets zag.
    Maar ach. Ik lul te veel dus ik raad iedereen maar aan om op kamp te gaan naar Echternach want het is daar meeega vet :Y)
    En ik raad trouwens iedereen af om een pizza te bakken op een kribbevuur zonder 2 lagen aluminiumfolie, anders ga je honger lijden.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 18:39 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    DUUUUDEEEE -freaks out-
    Ik ben daar like meer dan 10 jaar op vakantie geweest! Ben je in Berdorf geweest? Heb je de trappen geteld van de lange wandeling van Echternach naar Berdorf? Heb je de waterval gezien? En de slakken? -is hysterisch-
    Ik wil teru-uuug! (huil)
    Nou ja, ik ben zeker dat je het geweldig vond in Luxemburg -houdt van dat landje dat nog geen scheet groot is-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Lang leve de scouts. :9~
    Natuurlijk heb je daar leuke kampen mee. :-D
    En de jongens bij ons proberen ook altijd andermans vlaggen te bemachtigen. Dat heeft echt al meerdere keren voor wat problemen gezorgd.

    Wooow, dat lijkt me echt super vet! ;o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    nu wil ik ook op kamp :Y)
    maar ik zit niet bij een jeugdbeweging of iets dergelijks.


    everybody needs a song.

    Armani schreef:
    DUUUUDEEEE -freaks out-
    Ik ben daar like meer dan 10 jaar op vakantie geweest! Ben je in Berdorf geweest? Heb je de trappen geteld van de lange wandeling van Echternach naar Berdorf? Heb je de waterval gezien? En de slakken? -is hysterisch-
    Ik wil teru-uuug! (huil)
    Nou ja, ik ben zeker dat je het geweldig vond in Luxemburg -houdt van dat landje dat nog geen scheet groot is-

    Het kan best dat we daar doorheen zijn gelopen, maar ik heb geen trappen geteld ofzo.. Als ik alle trappen die we hebben moeten beklimmen zou moeten tellen zou ik het zo kwijtraken denk ik :'D
    @BoyIloveyou: Join the scouts dude :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Het kan best dat we daar doorheen zijn gelopen, maar ik heb geen trappen geteld ofzo.. Als ik alle trappen die we hebben moeten beklimmen zou moeten tellen zou ik het zo kwijtraken denk ik :'D
    @BoyIloveyou: Join the scouts dude :Y)

    Nouu, ik dacht dat het er daar zo iets van een 400 of zo waren, in die wandeling.. Ik raakte de tel kwijt, of ik en m'n broer kregen ruzie over of je de laatste trede ook moest meetellen of niet x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Nouu, ik dacht dat het er daar zo iets van een 400 of zo waren, in die wandeling.. Ik raakte de tel kwijt, of ik en m'n broer kregen ruzie over of je de laatste trede ook moest meetellen of niet x]

    Heb jij dan ook bij echternach bij die camping die abnormaal stijle megatrap beklommen? Ö Wij deden dat met volle hikerugzak, we dachten dat we doodgingen jonge xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    hahahhaa, joy, je bent supercool!


    You move me ......... Kurt

    Outlaw schreef:
    (...)
    Heb jij dan ook bij echternach bij die camping die abnormaal stijle megatrap beklommen? Ö Wij deden dat met volle hikerugzak, we dachten dat we doodgingen jonge xD

    Nee, maar ervoor is wel een rivier he? Ik ben, langs die trap ergens, op mijn kont naar beneden geschoven daar. Na een enorme bui x]
    En ik geef het toe; Echternach heeft een paar steile stukken x]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Nee, maar ervoor is wel een rivier he? Ik ben, langs die trap ergens, op mijn kont naar beneden geschoven daar. Na een enorme bui x]
    En ik geef het toe; Echternach heeft een paar steile stukken x]

    Haha ja nogal. Ken je die straat bij de texaco, net de stad uit? Die moesten we dus elke dag heen en terug lopen, om gek van te worden -.-
    Ik ben over die rivier heen gekanoed, en daar een aantal faceplants gemaakt.. De stenen in het water zijn er namelijk ook erg glad :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Haha ja nogal. Ken je die straat bij de texaco, net de stad uit? Die moesten we dus elke dag heen en terug lopen, om gek van te worden -.-
    Ik ben over die rivier heen gekanoed, en daar een aantal faceplants gemaakt.. De stenen in het water zijn er namelijk ook erg glad :'D

    Hahaha x] De Sure ^^ Vergeet ik nooit meer ^^ We probeerden altijd die mini-visjes te vangen. En op de stenen te staan. Geen van beide lukte echt x]
    En die straat is LANG Ö

    [ bericht aangepast op 2 aug 2010 - 18:41 ]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    (...)
    Hahaha x] De Sure ^^ Vergeet ik nooit meer ^^ We probeerden altijd die mini-visjes te vangen. En op de stenen te staan. Geen van beide lukte echt x]
    En die straat is LANG Ö

    Zekers. De 1e keer dat we hem liepen dachten we echt van omgwtfbbq komt er nog een einde aan .___.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Outlaw schreef:
    (...)
    Zekers. De 1e keer dat we hem liepen dachten we echt van omgwtfbbq komt er nog een einde aan .___.

    Haha x] Wij hadden steeds de auto ^^ Geen probleem dus =] Of we namen de bus terug naar het hotel =]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California