• En dat is geeeeen grapje!

    Eerst had ik mijn bus gemist in de morgen, watn hij kwam een kwartier eerder x_x
    toen ging ik fietsen naar de andere bushalte,
    BOEM, bus rijdt voorbij .____.
    Nummer 2 ;D

    en toen op de terugweg, jaa hoor... reed er weer een voor mijn neus voorbij weg .____.
    toen kon ik een half uur wachten, want de bus reed leuk om het uur. Toen kwam er iemand van het werk, en die bleef even samen wachten tot haar bus kwam. WAs wel gezellig n_n
    toen kwam haar bus, en die ik zou nemen, kwam niettttt D;
    en toen had ik tien min. gewacht, ging ik naar het station lopen, ik dacht: "dan zie ik of er wel een bus komt."
    en jaaa hoor... ik ben bijna bij het station, ik kijk om, en Hoppaaaaaaa, de bus rijdt net langs de bushalte waar ik eerst zat x_x
    nummer 4 :Y)

    en daarna heb ik troostvoer gekocht, want het was ondertussen al half 8, en toen had ik de eerst volgende bus naar huis gepakt en toen waren daar mijn vaders vrienden, van de universiteit. Jongens, ik zeg je een ding: ik heb nog nooit zo'n erge kakkers gezien, x'D
    haha, naja,,
    mijn dag was een grote flop _O_
    al was het op werk wel leuk ;3

    Damn, hoe krijg je dát voor elkaar Ö
    Arme jij al lach ik je nu stiekem wel uit


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Oke dat zijn er wel heel veel inderdaad :'D

    Ik werd een keer voorbij gereden door een bus terwijl ik gewoon bij die halte stond, en ik nog even afscheid van een vriend moest nemen. Die bus was al gestopt, ik gaf die vriend een knuffel, en toen reed die eikel door.
    Dus toen gingen we terug naar zijn huis, en die bus die daarna kwam miste ik ook, want ik was in slaap gevallen op de bank, haha :'D
    -was na een brakke avond-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg.
    Dat is wel heel grappig en zielig tegelijken tijd.D


    Some angels have no wings.

    Haha heb ik nog nooit meegemaakt (':


    Keep on smiling

    Thingies schreef:
    Damn, hoe krijg je dát voor elkaar Ö
    Arme jij al lach ik je nu stiekem wel uit

    Vraag het de buschauffeurs,
    maar het rare;
    op de fiets, in de morgen dacht ik: "wedden dat ik de bus straks voorbij zie rijden.." 3 seconden later *woesh* bus rijdt voorbij x'D
    hahahaha, (A)
    niet lachen, het was heel deprimerend hooor (krul)

    haha (:


    The more I get, the more I want.

    Haha, dat is stom! Volgende keer toch maar blijven wachten dan? :')


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik maar eentje :D


    Life is hard and then we die

    Babyst4r schreef:
    Haha heb ik nog nooit meegemaakt (':


    None but ourselves can free our minds.