• Dit is al de zoveelste keer dat een username die ik wil nemen in gebruik is door iemand die er al van in 2007 niet meer op geweest is. (cat)

    Ik weet dat dat niet gaat veranderen, maar ik wil nou eens weten waarom die users niet verwijderd worden na een tijd? :Y)


    All was well.

    Ook omdat ze ooit nog wel eens konden terugkomen, dacht ik? Maar ik vind 't best lastig (: 'k Hoop dat Facebook zoiets vind, zodat Quizlet dat ook kan doen. Mensen die er 3 jaar niet meer zijn geweest gaan heus niet terugkomen en als ze dat wel willen moeten ze maar een anderen username zoeken?

    Marshmellow schreef:
    Omdat dat niet gaat. Gaat nergens, op heel internet niet. Volgens de metro is facebook wel bezig met het te onderzoeken ^^.


    Bedoel je een limiet instellen?
    Dat kan wel dat is bij kindertent ook
    daar zat ik vroeger altijd op:$


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    pff niet moeilijk doen er zij er genoeg nog beschikbaar


    be happy and be free thats the only thing you need to be

    het is wel waaar wat je zegt maaar kzouhetechtnietweten


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.

    Ja, ik wou mn naam veranderen in Augurk en die was bezet! Welke sukkel wil nou Augurk heten, behalve ik :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als je het zo gaat spelen, komen er op een gegeven moment weer mensen met 'Ja, maar deze persoon heeft die naam niet meer, dus waarom dat ook niet veranderen, dat je die namen kan nemen, blablabla.' We moeten consequent blijven. Dus helaas geldt dat in dit geval ook.


    Life is hard and then we die

    Desperation schreef:
    Ook omdat ze ooit nog wel eens konden terugkomen, dacht ik? Maar ik vind 't best lastig (: 'k Hoop dat Facebook zoiets vind, zodat Quizlet dat ook kan doen. Mensen die er 3 jaar niet meer zijn geweest gaan heus niet terugkomen en als ze dat wel willen moeten ze maar een anderen username zoeken?
    Maar facebook werkt niet met usernames :P


    Life is hard and then we die