• Dus, ik vroeg me af. Wie van jullie heeft
    gekrulde wimpers? En dan bedoel ik natuurlijk.
    Zonder mascara enzo..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik, ik heb lange zwarte gekrulde wimpers en ik draag nooit mascara.


    The more I get, the more I want.

    amorevampiro schreef:
    Ik had gehoord dat de meeste mensen uit Azië
    gekrulde wimpers hebben.. Geen idee of dat waar
    is..
    Noo, de meiden die ik ken hebben van die rechte wimpers. Heel moeilijk om ze op te maken :/

    En ik heb geen gekrulde wimpers, dat hebben alleen de jongens die ik ken


    Today will be Girl's Day party with you~

    niet gekruld wel zwart, ze zeggen dat ze het niet kunnen zien dat ik mascara op heb maar ik zie het wel maar dat komt vast omdat ik nu meer opdoe dan eerst. en van dat mensen uit azie, me moeder en ik hebben het allebei niet, we hebben rechte, gelukkig heb ik wel best lange.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 21:20 ]


    You are the dream. I am the dreamer.

    Hence schreef:
    Ik, ik heb lange zwarte gekrulde wimpers en ik draag nooit mascara.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik. :Y) Maar ze zijn niet donker, dus zie je wel dat ik geen make-up op heb.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ikke =D ze zijn donker en lang.. alleen het einde is licht xd onderkantvan me ogen die wimpertjes zijn ook lang xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    amorevampiro schreef:
    Ik had gehoord dat de meeste mensen uit Azië
    gekrulde wimpers hebben.. Geen idee of dat waar
    is..


    de meeste mensen daar hebben idd lange gekrulde wimpers. Weet je wat kei oneerlijk is: Mijn boertjes en moeder hebben kei mooi lange wimpers en dan kom ik aan met mijn ienie mienie wimpers. Ze zijn een beetje gekruld maar absolut te kort om echt te kunnen krullen

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 23:36 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.