• KiimmBiatch en ik schrijven samen een storie.
    En nu heeft ze iets beloofd, een stukje uit ons msn gesprek:
    Kim .... zegt:
    *ik heb een idee als we 100 abo's krijgen zet ik ook een liedje op youtube dat ik ga zingen mwhaha
    Esther zegt:
    *echt??
    *wat dan ga ik heel vals doen
    *gne gne gne
    Kim .... zegt:
    *je doet maar
    Esther zegt:
    *ga je het dan echt doen?
    Kim .... zegt:
    *jha

    dus nu wil ik haar wel heel graag horen zingen xD en als jullie dat ook willen nemen jullie dan abo??

    Het is een twilight storie en hier gaat het over:
    Alyson en Elena Eastwood zijn twee zussen. Ze deden altijd alles samen, tot op een dag Elena verdween. Ze liet zelfs geen briefje achter. Alyson was kapot van verdriet, tot ook zij werd meegenomen door Riley, een vampier. Hij had van Elena een vampier gemaakt, zodat ze kon dienen in een vampierenleger. Haar zus, Alyson, werd ook getransformeerd door hem. In tegenstelling tot Alyson, kan Elena zich goed beheersen in de buurt van bloed. Ze besluit het leger te verlaten, en vlucht weg. Elena komt uit in Italië en botst op de Volturri. Daar leert ze Aro kennen, en hij wil van Elena zijn bruid maken. Maar dat ziet ze niet zitten, en vlucht ook daar weg. Ze komt uit in Forks en vraagt onderdak aan een vegetarische vampierenfamilie. De Cullens. Wat ze echter niet weet, is dat haar jongere zusje bij de familie woont, zodat ze zich kan leren beheersen. Alice krijgt op een dag een visioen, waar ze ziet dat de Volturri Elena komen halen. Vlak voor het gevecht uitbreekt, bekend ze aan Aro dat ze geen gevoelens heet voor hem. En op dat moment, beseft Alyson dat haar zusje al die tijd vlak bij haar was geweest.

    zouden jullie willen lezen en abo nemen?? (A)
    klik!

    er moeten wel 100 abo's zijn voor 1 januari anders gaat ze het helaas niet doen.

    xx

    Sorry, maar ik lees geen Twilight stories, behalve 1 van een heel lief meisje en ook omdat ze gewoon heel mooi schrijft. (flower)


    OMFG..

    ik zat in de auto (ik bedenk dan altijd verhalen enz)
    en ik wou verhaal doen over:

    Een meisje. komt in leger, beheerst zichzelf. gaat weg. enz xD bijna the same... O_o


    IK LEEEEEESS!


    Trust me. I'm the doctor

    je gaat nooit aan 100 abo's komen voor 1 januari(A)happy me xD


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sorry, ik lees geen twilight stories.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    KiimmBiatch schreef
    je gaat nooit aan 100 abo's komen voor 1 januari(A)happy me xD


    klopt! maar hopen kan wel :P

    [ bericht aangepast op 30 juli 2010 - 21:29 ]

    Ishtar schreef:
    (...)

    klopt! maar hopen kan wel :P

    hoop jij maar ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    KiimmBiatch schreef:
    (...)

    hoop jij maar ^^


    zou ik doen :P niet dat het gaat lukken xD