Ik vind Adam Lambert FAKE.
Hij probeert gewoon Bill Kaulitz na te doen.
Vinden jullie dat niet?
Nieuwe sound, kledij, haar,...
Wat denken jullie hiervan? :'D
P.S.: Ik heb niks tegen Adam-fans! ;o
DropsOfBlood schreef:
Adam Lambert doet Bill Niet Na ;O
Vind Ik
Maar wat ik ook vind is dat Tokio Hotel Opgegeven moment Linkin Park Na deed. Gewoon dat je het weet ;O.
Mag toch? Net zoals Lady Gaga. Die doet Madonna ook na. Waarom vind je dat dan niet erg .
Hahaha, maar Lady GaGa is dan ook weer een ander verhaal. x] En Linkin Park? Geen idee eigelijk.
Ik vind van niet.
Hun muziek en stijl lijken toch niet op elkaar? Ik vind dat het altijd overdreven wordt. Gewoon omdat Adam zei dat Bill zijn voorbeeld is, gaat ineens iedereen zeggen dat hij Bill faked. Wedde dat als hij nooit over Bill begon, dat niemand een gelijkenis zou zien. :l
Essence schreef:
Pff, echt niet. Adam ziet er veel beter uit als Bill en ik denk niet dat Adam er uit eindelijk zó uit wil zien.
Die foto moet je er écht niet voor gebruiken, dat is niet een outfit die Bill op een concert draagt ofzo, dat was voor een mode show, 't is maar dat je het weet. (:
En ik weet niet, ik vind zowel Tokio Hotel's als Adam's muziek goed. En daar gaat het om.
Ik vind van niet.
Hun muziek en stijl lijken toch niet op elkaar? Ik vind dat het altijd overdreven wordt. Gewoon omdat Adam zei dat Bill zijn voorbeeld is, gaat ineens iedereen zeggen dat hij Bill faked. Wedde dat als hij nooit over Bill begon, dat niemand een gelijkenis zou zien. :l
Nou, toch, in de clip van 'If I had you' lijkt het haar best op dat van Bill met hier en daar wat verschillen.
Omdat Bill misschien Adams voorbeeld is wil dat nog niet zeggen dat Adam een faker is. Er zijn tál van mensen die beroemdheden echt faken, als in na doen met elke haarstijl, kleding stijl etc, maar Adam faked Bill niet.