• Ik vind Adam Lambert FAKE.
    Hij probeert gewoon Bill Kaulitz na te doen.
    Vinden jullie dat niet?
    Nieuwe sound, kledij, haar,...
    Wat denken jullie hiervan? :'D
    P.S.: Ik heb niks tegen Adam-fans! ;o


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    DropsOfBlood schreef:
    Adam Lambert doet Bill Niet Na ;O
    Vind Ik (A)
    Maar wat ik ook vind is dat Tokio Hotel Opgegeven moment Linkin Park Na deed. Gewoon dat je het weet ;O.
    Mag toch? Net zoals Lady Gaga. Die doet Madonna ook na. Waarom vind je dat dan niet erg ;).

    Hahaha, maar Lady GaGa is dan ook weer een ander verhaal. x] En Linkin Park? Geen idee eigelijk.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Tainted schreef:
    (...)

    Howly, die lijkt er echt op Oo"

    Dit is eng gewoon o-o


    My friends are my estate.

    Hel schreef:
    (...)

    Ik vind dat kapsel beter staan bij Adam dan bij Bill

    Ik vind van niet. Maar het maakt trouwens niet uit. Het feit is dat Bill het eigenlijk wel als eerste had.


    Life begins at the end of your comfort zone

    Pff, echt niet. Adam ziet er veel beter uit als Bill en ik denk niet dat Adam er uit eindelijk uit wil zien.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind van niet.
    Hun muziek en stijl lijken toch niet op elkaar? Ik vind dat het altijd overdreven wordt. Gewoon omdat Adam zei dat Bill zijn voorbeeld is, gaat ineens iedereen zeggen dat hij Bill faked. Wedde dat als hij nooit over Bill begon, dat niemand een gelijkenis zou zien. :l

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 17:59 ]

    Essence schreef:
    Pff, echt niet. Adam ziet er veel beter uit als Bill en ik denk niet dat Adam er uit eindelijk uit wil zien.


    Die foto moet je er écht niet voor gebruiken, dat is niet een outfit die Bill op een concert draagt ofzo, dat was voor een mode show, 't is maar dat je het weet. (:
    En ik weet niet, ik vind zowel Tokio Hotel's als Adam's muziek goed. En daar gaat het om.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Roma schreef:
    Ik vind van niet.
    Hun muziek en stijl lijken toch niet op elkaar? Ik vind dat het altijd overdreven wordt. Gewoon omdat Adam zei dat Bill zijn voorbeeld is, gaat ineens iedereen zeggen dat hij Bill faked. Wedde dat als hij nooit over Bill begon, dat niemand een gelijkenis zou zien. :l


    Nou, toch, in de clip van 'If I had you' lijkt het haar best op dat van Bill met hier en daar wat verschillen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Juaaah zeker hij doet Bill heeel erg na xD
    Ik had ookal zo'n topic gemaakt en daar kwam alleen maar ruzie van..
    Maar ik vind ook dat hij Bill nadoet


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Reassurance schreef:
    Ik vind van niet.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Omdat Bill misschien Adams voorbeeld is wil dat nog niet zeggen dat Adam een faker is. Er zijn tál van mensen die beroemdheden echt faken, als in na doen met elke haarstijl, kleding stijl etc, maar Adam faked Bill niet.

    Ik vind 'm leuk, omdat die zo über gay is :'D


    I don't need words to feel those lips.

    ja indd mike is nóg faker.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik vind ook van niet. D;


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    DVilla: Ik vind ze allebei eng.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 19:12 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rooftops schreef:
    (...)

    Nou, toch, in de clip van 'If I had you' lijkt het haar best op dat van Bill met hier en daar wat verschillen.

    Dit is een foto van Adam in de clip If I had you en éen van Bill met zen nieuw haar. Maar nog altijd zie ik geen gelijkenis. :]