• Ik was pas met pap en mam in de stad, terrasje pakken. Komt er zo'n buitenlander voorbij met zijn Nederlandse vriend. Serieus, helemaal blank, echt Nederlands. En wat zegt die wannabe turk? ''Wollah Koran''.

    Een Nederlander zo wit als de pest zegt Wollah Koran jonge. Mijn vader is een Koerd (Turks) dus ik half, en wij helemaal kapot lachen haha.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 22:43 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rickjuh schreef:
    Zit je nou zonder echte goede reden hem een rotte wannabe turk te noemen? Iedereen mag praten hoe hij praat, toon respect a.u.b. anders gaat dit topic dicht.

    Maar kijk, al die turken en moslimse buitenlanders zeiden dat eerst, en nu doen een hoop Nederlanders hun na om 'stoer' te lijken en om erbij te horen/ Dus zo'n persoon is wel gwn een wannabe turk. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kan wel zo zijn, maar dat is geen reden om hem uit te schelden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Kan wel zo zijn, maar dat is geen reden om hem uit te schelden.

    Maar rotte is nou niet echt zo'n 'scheldwoord' (nerd) Dus wat maakt et uit? 8D (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Rickjuh schreef:
    Zit je nou zonder echte goede reden hem een rotte wannabe turk te noemen? Iedereen mag praten hoe hij praat, toon respect a.u.b. anders gaat dit topic dicht.
    Hij zit te zweren op de Koran terwijl hij het helemaal niet meent, hij is Nederlands en nederlanders zijn geen moslims en dus waarom Wollah Koran? Daarbij is dat ook onrespectloos voor de Turken (krul) Maar ik ben niet zo schijnheilig dat ik dit zo erg vind, maare.. het is gewoon dom als je een nederland wollah koran hoort zeggen. Moet ik dat 'rotte' dan maar weghalen? mmmkay.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jij moet ook zeker weten, dat je niet mensen moet vooroordelen. Ik heb genoeg Nederlanders gezien die moslim zijn, dat kan gewoon. Je weet niet wat zijn achtergrond is. Als er zo over jou gepraat word zou jij dat ook niet leuk vinden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Jij moet ook zeker weten, dat je niet mensen moet vooroordelen. Ik heb genoeg Nederlanders gezien die moslim zijn, dat kan gewoon. Je weet niet wat zijn achtergrond is. Als er zo over jou gepraat word zou jij dat ook niet leuk vinden.

    Rick, Nederlanders zijn nooit begonnen met dat wollah koran/billah etc. Dus als een Nederlander dat zegt is het wannabe turk want Turken begonnen daarmee en nu praten een hoop Nederlanders die Turken na tfoe. That's the point. En dat is waarom die gast dus een wannabe turk is. Doe er nu maar niet moeilijk over 8D (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En oja, alsof hij dit ooit gaat lezen 8D So who cares. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3