• ik krijg altijd kleding van me zus die ze niet meer past of leuk vind:Y) en net kreeg ik dus weer :Y) verteld ze dat ze zwanger is.. ik schrok me de tering.:| ik was even in een andere kamer en hoorde dat ze al 20 weken is :| ik schrok me echt rot.

    ( moest ik effe kwijt )


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Volgens mij wel want 24 weken is 6 maanden, en de meeste kinderen worden geboren als ze 9 maanden zijn(cat)
    Dus dat is dan 3 maanden te vroeg:|


    De laatste paar maanden volgroeien je longen enzo pas, als ik dat goed onthouden heb.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hihi bedankt allemaal (:

    me zus is 27 :D
    en we hadden haar al een tijdje niet meer gezien (: en ze wacht altijd tot het laatste moment (:
    en ze zelf al wat fors (: net als mij


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Geesz schreef:
    (...)

    Dan ben je toch nog helemaal niet levensvatbaar? ;x
    Niet lullig bedoeld ofzo.


    I'm alive x'). Ik weet niet zeker of het 24 weken was - ik denk 26. Nou ja, whatever mijn ma was vijf maanden en een half toen ik geboren werd.
    Op het randje dus


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Volgens mij wel want 24 weken is 6 maanden, en de meeste kinderen worden geboren als ze 9 maanden zijn(cat)
    Dus dat is dan 3 maanden te vroeg:|


    Ze was vijf maand en een half :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    (...)

    I'm alive x'). Ik weet niet zeker of het 24 weken was - ik denk 26. Nou ja, whatever mijn ma was vijf maanden en een half toen ik geboren werd.
    Op het randje dus


    Damn, dat is vroeg:|


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Damn, dat is vroeg:|


    I know, ik kan het soms zelf niet geloven want ik heb geen achterstanden ofzo en ik heb nergens last van.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]