• Er komt van New Kids een film uit, zoals jullie wel zullen weten.
    Maar ik ben de enige die iets weet, wat ik eigenlijk niet mag vertellen omdat het geheim blijft maar ik doe het toch.
    DJ Paul Elstak krijgt een rol in de film.
    En hoe weet ik dat?
    Mijn stiefpappa is zijn beste vriend. ^^
    En ze hebben ook samen een nummer. En nu voel ik me goed.

    Edit: En nu ben ik het zat.
    Dude, ik heb het gevráágd of ik het mocht vertellen. En dat mocht.
    Elstak zelf heeft het héél feyenoord verteld, dus weet bijna heel Rotterdam het.
    Dus zeur nou niet over mij. Ik heb tenminste gevraagd of ik het mocht zeggen, hij niet.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 21:43 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Je zet nu iets op internet wat eigenlijk nog geheim moet blijven voor een film, goede vertrouwen. Iniedergeval, die film wordt vlakbij bij mij opgenomen.


    your eyes are like stars in the night.

    Oh, die ken ik niet ='D
    Wel vet cool hoor :P


    Life is hard and then we die

    Eigenlijk vind ik dit best wel smerig van je als het geheim zou moeten blijven..


    Let the Night embrace you

    Oke. New kids vind ik niks dus mij maakt het niet zoveel uit.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Was niet echt een goed idee om dat te verklappen ;x Kun je daar niet zelfs opgepakt voor worden, lol? Bij grote films dan, New Kids is niet echt groot.

    Anyway, ik ken hem niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Poseidon schreef:
    Je zet nu iets op internet wat eigenlijk nog geheim moet blijven voor een film, goede vertrouwen. Iniedergeval, die film wordt vlakbij bij mij opgenomen.


    Nee, mijn stiefvader zei dat Elstak het heel Feyenoord al had verteld. Dus ik vroeg of ik het dan mocht doorvertellen.
    En aangezien Feyenoord het weet, weet bijna heel Rotterdam het en mocht ik het doorvertellen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Forlan schreef:
    Was niet echt een goed idee om dat te verklappen ;x Kun je daar niet zelfs opgepakt voor worden, lol? Bij grote films dan, New Kids is niet echt groot.

    Anyway, ik ken hem niet.

    True.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nyx schreef:
    Eigenlijk vind ik dit best wel smerig van je als het geheim zou moeten blijven..


    Maar het is geen geheim meer, hij heeft zelf ook gelult.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nyx schreef:
    Eigenlijk vind ik dit best wel smerig van je als het geheim zou moeten blijven..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nyx schreef:
    Eigenlijk vind ik dit best wel smerig van je als het geheim zou moeten blijven..


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik weet waar hij grootendeels is opgenomen. Máár ik zeg lekker niks :Y)(cat) Dat zien jullie allemaal wel als hij uit is.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als hij het zelf heeft doorgeluld.
    Ben je niet meer de enige, ahah.
    (cat)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Nyx schreef:
    Eigenlijk vind ik dit best wel smerig van je als het geheim zou moeten blijven..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Poseidon schreef:
    Je zet nu iets op internet wat eigenlijk nog geheim moet blijven voor een film, goede vertrouwen. Iniedergeval, die film wordt vlakbij bij mij opgenomen.

    Who cares ? Als het zò'n groot geheim was had ze het niet verteld hoor, het is niet dat ze de hele film verklapt ofz...

    + nu ben je niet meer de enige die het weet (cat)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 18:42 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Ohmyngod. Jou stiefpapa moet mij Paul Elstak laten ontmoeten, ik hou zo van zijn muziek! <3

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 19:01 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.