• Een meteoriet heeft de wereld vernietigd. Een aantal mensen hebben het overleeft. Maar de hele wereld is weg, vergaan. Er zijn echt nog maar 10 mensen die elkaar weer terug hebben gevonden en zicht samen voegen en samenwerken te overleven en de wereld weer terug in de staat te krijgen dat het was voordat de meteoriet insloeg. De 5 grote vriendinnen, Sandra, Samira, Marjolien, Rose en Lotte die op dat moment van de inslag samen bij Marjolien thuis zaten in Spanje overleven het ongeval. In Spanje overleven ook nog een andere groep met mensen. En dan zijn ze ook heel toevallig voetballers. Iker Casillas, Fernando Torres, David Villa, Cesc Farbegas en Cristiano Ronaldo. Hun waren op dat moment in de kantine van een grote voetbalwedstrijd. Hun konden nog net op tijd onderdak vinden, op een plek waar het niet is vernietigd. Als alles weg is en alles is verwoest vinden de overleefden elkaar terug. In Madrid. Ze realiseren zich dat ze de enige zijn die de mensheid kunnen voortzetten en zijn geforceerd dingen te doen die ze eigenlijk niet willen doen.


    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 16:55 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    En dan komt Lindsey en vermoord jullie allen en beseft dan dat ze nu de mensheid helemaal heeft uitgemoord en pleegt zelfmoord(cat)


    Snolly, but I like het idee trés much. Alleen als de hele wereld vernietigd is, waarop lopen ze dan ? (krul)


    The soul needs autumn.

    Ai liek iet.:9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ooh lykt me een spannend verhaal ;]
    Zeker doen :D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Op stuk land denk ik, haha. Het was Sandra's idee (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    APettyfer schreef:
    En dan komt Lindsey en vermoord jullie allen en beseft dan dat ze nu de mensheid helemaal heeft uitgemoord en pleegt zelfmoord(cat)


    Snolly, but I like het idee trés much. Alleen als de hele wereld vernietigd is, waarop lopen ze dan ? (krul)


    De wereld is er nog wel. Maar de gebouwen enzo zijn dood :9~


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Junge, we lopen in de ruimte :3.
    -bah, dan moet ik nog dingen doen met... aaah baaah-


    SLOAN.

    Taken schreef:
    (...)

    De wereld is er nog wel. Maar de gebouwen enzo zijn dood :9~


    Aaaah -is blond-

    But, like alle gebouwen,bossen,diertjes zijn dood ? ;o wat is dat nu voor een wereld joh,(cat)

    Ik ga het verhaal volgen als het er is:Y)


    The soul needs autumn.

    Vetttt :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Eywa je geeft me toch wel Ronaldo he? Anders ben ik niet blij (cat):9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    Eywa je geeft me toch wel Ronaldo he? Anders ben ik niet blij (cat):9~

    Nobody knows. Stiekem ga jij met iedereen :9~


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Taken schreef:
    (...)
    Nobody knows. Stiekem ga jij met iedereen :9~

    Oh haha ik word de slet. Sexy man, zolang Ronaldo maar van me houdt :9~ En en en, dit is toch voor wat we dan met zn allen gaan schrijven? ;oo


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    My like! Alleen er was al 1 ding afgesproken geen fanfiction omdat iedereen fan is van een ander persoon. BV als we nou een fanfictie over JB gaan doen -Ik kies hem omda ik denk da jij niet echt dol op hem ben like me- daar zit jij ook niet echt blij bij te kijken zegmaar. -Alhoewel ik moet toe geven dat als ik 1 van die meiden was ik meteen naar David toe zou rennen x)-

    Ik ga lekker met mijzelf :9~


    SLOAN.

    EstrellaVida schreef:
    My like! Alleen er was al 1 ding afgesproken geen fanfiction omdat iedereen fan is van een ander persoon. BV als we nou een fanfictie over JB gaan doen -Ik kies hem omda ik denk da jij niet echt dol op hem ben like me- daar zit jij ook niet echt blij bij te kijken zegmaar. -Alhoewel ik moet toe geven dat als ik 1 van die meiden was ik meteen naar David toe zou rennen x)-


    Tuurlijk rennen we allemaal naar David. Maar goed, als we geen fanfiction gaan doen, kunnen Marjolien en ik hem ook wel samen doen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Oh haha ik word de slet. Sexy man, zolang Ronaldo maar van me houdt :9~ En en en, dit is toch voor wat we dan met zn allen gaan schrijven? ;oo


    Ik denk van niet. En als dat wel zo is, is dat sexy. Maar nee, ik denk van niet.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.