• Voor A walk to remember
    Klik
    Cesc Fabregas is succesvol, arrogant, en de bitch van het voetbalteam. Als er een nieuw meisje stage komt lopen, wat ook van de coach moet, om Cesc Fabregas weer op het normale pad te krijgen, raken ze alleen maar closer naar mekaar toe. Cesc Fabregas komt erachter dat Julin ziek is, leukemie, en vraagt naar haar allerlaatste wens, wat ze graag wilt. 'Trouwen in het kerkje waar haar moeder ook trouwde'
    Foto: Iets met een meisje in een ziekenhuisbed, en Cesc Fabregas erbij op. Het moet er zielig uit zien, plus de titel en de tekst: True love never dies.

    &
    Estroy detrás de ti, Fernando
    Deze dus
    Mijn naam is Torres. Voornaam, Maddy. Ik ben geboren in Fuenlabrada waar mijn grote broer, Fernando Torres, ook is geboren. Ik heb de zelfde ogen als Fernando en ook wat sproetjes in mijn gezicht. Ik had altijd willen weten hoe mijn eerste kus zou zijn. Als ik in de etalage sta een tijdschrift te lezen, komt hij langs gelopen, Francesc of terwijl Cesc Fabregas. Hij is de beste vriend van Fernando en nog steeds krijg ik kriebels als ik hem zie. Jammer genoeg heb ik nooit geweten hoe die eerste kus zou zijn. Ik was 17 toen ik werd vermoord, en nog steeds twinkel ik als Fernando naar de sterrenhemel kijkt.
    Foto: Iets met een sparkelende ster en Fernando Torres. + De titel van het verhaal.

    Mijn usernaam moet er NIET op.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Op zich wil het wel proberen, maar dat doe ik later, want ik heb hier geen photoshop ):


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik wil wel proberen, (krul) Maar je weet dat ik geen foto in elkaar kan voegen (krul)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:47 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil wel proberen, maar dat gaat moeilijk
    worden met die Cesc Fabregas erop..

    [ bericht aangepast op 28 juli 2010 - 13:48 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Probeer maar gewoon, haha. (cat)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus