• Ik dacht, misschien weet iemand hier het.
    Ik had een tijdje een supergoede iPod Touch, maar die ging kapot, en toen kreeg ik een nieuwe van apple.
    Die nieuwe was al gelijk bij het uittesten kapot, toen kreeg ik weer een nieuwe. (het was dus niet mijn schuld)
    En nu heb ik deze een maandje, en hij gaat gewoon uit zichzelf hélemaal leeg o.O
    iemand ook dit probleem?
    ik heb zitten kijken op internet, maar daar staat dat het aan de hardware ligt en dat mensen een nieuwe hebben gekregen.
    maaaar, ik ga vannacht op vakantie, en dat 'een nieuwe krijgen' ken ik onderhand wel, duurt steeds 5 weken o.O


    i'd rather be anything but ordinary.

    Ik heb nergens last van met mijn Ipod touch, niet met de oude en niet met de nieuwe. Mijn moeder heeft ook nergens last van. En onze Ipods Nano hebben het ook altijd goed gedaan, dus ik weet niet hoe dat kan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ja nouja, dat had ik dus met m'n eerste en ik ben er zó voorzichtig mee.
    ik kan al geen kwartier zonder muziek, moet je nagaan zonder m'n iPod.


    i'd rather be anything but ordinary.

    Heb je veel applicaties en is er een internetverbinding op actief?

    Ik moest die van mij ook dagelijks opladen, terwijl ik hem amper gebruikte.

    Ik heb toen mijn internet op de iPod uitgeschakeld en nu doe ik er een mooie week mee. ^^


    Let the Night embrace you

    applicaties nauwelijks, hij heeft wel nog minder dan 1 GB over? misschien dat dat het is, ofzo?
    en ja, internet. Dat gebruik ik er al op sinds het begin, en hij deed het altijd goed..


    i'd rather be anything but ordinary.

    Misschien kan je toch eens zien wat een effect het heeft als je je internet enkel opzet wanneer je het wilt gebruiken? ^^


    Let the Night embrace you