• praat lekker verder _O_

    Hhaha, dat was snel. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Gelukkig wel. Ik moet doorpraten hier (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Snap ik x'D Dat vind ik ook altijd dooodeng. Al die nieuwe mensen x'D Ik kan daar slecht tegen, maar meestal valt het heel erg mee :') Ik denk bij jou ook hoor :'D Komt goed meid :'D

    Ik kan daar ook niet tegen x'D Ik maak me dan weer druk over wat ze van me vinden en blabla. Maarja dat duurt nog wel even :9~


    -

    Ik voelde mij al beter, maar nu voel ik me dus nog beter door jullie.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    -pastte niet in vorige deel-

    weetje wat ik heb ;x

    ik vind het denk ik wel heel eng om jullie te meeten,
    maar ik denkd at mijn ouders dat ook gaan vinden x'D -mijn ouders weten zeg maar half van jullie bestaan. niet echt duidelijk.. :3 maar dat komt 1 doordat ze 'internetmensen' gelijk gevaarlijk enzo vinden, you know viese ventjes enzo, maar ook doordat ik nogal snel op mijn teentjes getrapt ben soms en dat we ruzie krijgen en dan zijn de poppen weer eens aan het spelen :')

    oh trouwens, ik heb wel kinda een probleem, met slapen :3

    Fortune schreef:
    Ik voelde mij al beter, maar nu voel ik me dus nog beter door jullie.

    we zulllen aaltijd naar je verhalen luisteren! <3

    Nuja, langs de ene kant zou ik het dus niet zo leuk vinden maar langs de andere kant als het een gewone vriendin zou zijn zou ik er wel mee kunnen leven denk ik.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Ik voelde mij al beter, maar nu voel ik me dus nog beter door jullie.

    Gelukkig maar! :9~


    -

    Oh ik heb mijn ouders nog nergens over verteld :X Is dat slecht? Maar ik zeg wel: ik heb een paar leuke meisjes ontmoet.. en dan blablaBLAA :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Fortune schreef:
    Nuja, langs de ene kant zou ik het dus niet zo leuk vinden maar langs de andere kant als het een gewone vriendin zou zijn zou ik er wel mee kunnen leven denk ik.

    Dan moet hij er ook mee leren leven, lieverd. Hij kan je niet claimen :o Je bent niet alleen de zijne. Je hebt vrienden en vriendinnen waar je aandacht aan moet besteden :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Oh ik heb mijn ouders nog nergens over verteld :X Is dat slecht? Maar ik zeg wel: ik heb een paar leuke meisjes ontmoet.. en dan blablaBLAA :'D

    ik uhm..
    mijn ouders zijn daar niet zo soepel mee :')
    naja, die vinden heel veeel eng :')

    Whipple schreef:
    (...)
    ik uhm..
    mijn ouders zijn daar niet zo soepel mee :')
    naja, die vinden heel veeel eng :')

    Overbezorgd hahah :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Overbezorgd hahah :'D

    jup :Y)

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Dan moet hij er ook mee leren leven, lieverd. Hij kan je niet claimen :o Je bent niet alleen de zijne. Je hebt vrienden en vriendinnen waar je aandacht aan moet besteden :')


    Daar had hij mij ook al voor gewaarschuwd dat als hij een vriendin heeft dat hij zijn vriendin echt wel zou claimen. Maar ik wil er ook wel rekening mee houden enzo van wat hij vindt.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Genius schreef:
    (...)
    Ik kan daar ook niet tegen x'D Ik maak me dan weer druk over wat ze van me vinden en blabla. Maarja dat duurt nog wel even :9~

    Ik denk dat ze je leuk vinden hoor :'D
    Zolang jij je normaal gedraagt, doen zij dat ook hahah :'D Zo denk ik altijd :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.