• Yeah, vandaag mocht ik voor het eerst meedraaien bij een pizzeria. Ik was echt zoo zenuwachtig, niet normaal gewoon. Alles werd me toen uitgelegd enzo, maar het was best wel moeilijk. Ik moet daar dus de telefoon opnemen, bestellingen doorgeven, afwassen en soms salades maken. Ik heb dus 1 keer een verkeerd adres gegeven, dat was dus vet dom van me, maargoed. Sommige mensen praten aan de telefoon namelijk vet onduidelijk. ;o Maar ik kreeg op het einde van de avond een pizza mee naar huis, dat was echt lief. En nu ben ik binnen joh, ze willen me a.s Vrijdag, zondag, maandag, dinsdag en woensdag weer hebben. Hehe, ik ben echt blij nu. (: -sorry voor dit lange gelul, ik ben namelijk vet hyperactief nu.

    Om het "nuttig" te houden, hebben jullie ook een baantje? (:

    Gefeliciteerd!
    Ik was af bij een restaurant, maar dat restaurant gaat geloof ik op de fles xd En na de vakantie ga ik beginnen als vakkenvuller bij de Hoogvliet.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik was ook zenuwachtig voor mijn 1e werkdag bij de mac :3
    maar het ging wel goed,

    en mooi zo! _O_

    Das wel een keigaaf baantje :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat is echt vet (krul) Ik werk bij mijn moeder als slaaf x'D


    -

    ik ben vrijdag begonnen in een wok-restaurant :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik werk niet. Ik ben lui x'D. Maar ik help mijn moeder in het huishouden enzo. Dus daar krijg ik dan dingetjes voor die ik graag wil hebben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Volgende week zaterdag gaan mijn laatste 3 dagen in.. Donderdag over 2 weken ben ik werkloos..
    Well that's life! Heb 3 jaarcontracten gehad in de supermarkt en dan is het 'zwaai, zwaai misschien over 3 maanden!'

    *Na 3 maanden mag je weer aan het werk voor ze*


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik werk ik een restaurant op vrijdag als afwasser en op zondag bedien ik, het lijkt allemaal makkelijk maar het is hard werken. Haha gefeliciteerd btw! :'D


    -

    Hee, dat is echt chill!
    Ik werk nu bijna een jaar als vakkenvuller bij de hoogvliet. Focking chill, ben niet van plan om bij de kassa te gaan als ik zestien ben!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Wauw, jij hebt een zalig baantje ;D
    Nee, ik was wat te laat met te beginnen zoeken en ik denk dat ze nu overal al wel jobstudenten genoeg hebben. Hopelijk volgend jaar.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dat klinkt wel tof (:

    Ik ben een keer gevraagd om bij een pizzeria te komen werken, toen ik zei dat ik Italiaanse muziek mooi vond tegen de eigenaar. Toen vroeg hij of ik interesse had in een bijbaantje, en dat had ik, maar ik was toen nog te jong.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.