• Je hoort mensen vaak klagen over het verkeer. Waar erger jij je aan in het verkeer ?

    IDGAF schreef:
    Eigenlijk heb ik daar weinig last van haha. Ik woon ook in the middle of nowhere ;x.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Aan oude mensen, ze kunnen gewoon niet rijden =x


    I don't need words to feel those lips.

    Mensen die zo langzaam rijden en toeteren om niks -_-


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wielrenners, mensen die hun hand/knipperlicht niet gebruiken als ze de bocht omgaan, of geen voorrang geven bij een zebrapad.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Als ik op de fiets zit en iemand wil inhalen en er dan van de andere kant net iemand aankomt terwijl ik al snelheid heb gemaakt. =.=


    *insert philosophical cringe expression here*

    oude mensen. boven de 55 halfjaarlijkse controle en 60+ om de 3 maanden ogen enzo laten controleren: ik zeg gaan met die banaan.


    waarom is het zo godse koud? :(

    Oh en mijn vader die andere automobilisten verrot scheld, en vervolgens zelf bijna tegen de auto voor zich aanknalt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    als ik bijvoorbeeld naar rechts wil en de auto wil ook rechts maar(tis op een rotonde dan) steek ik mijn hand uit en dan gaan ze stoppen (like whut?!) en dan fiets ik gewoon naar rechts met mij hand uitgestoken, krijg ik een reactie van hier tot tokio >.< like WTF


    Special Love <3

    Bejaarden, die vroeger hun rijbewijs nog gratis konden afhalen zonder er iets voor te doen. Waardoor ze nu nog steeds niet kunnen rijden --'

    FoundFreedom schreef:
    Mijn vader, -.-
    die gaat als er ook maar íemand íets verkeerd doet, lopen schreeuwen -.-

    Myn stiefvader ook xD

    2Nurd schreef:
    Wielrenners, mensen die hun hand/knipperlicht niet gebruiken als ze de bocht omgaan, of geen voorrang geven bij een zebrapad.

    Er zijn mensen die hun hand niet durven uitsteken. En er zijn mensen -Like me- die geen zin hebben om hun hand uit te steken.

    jonge bestuurders die net hun rijbewijs hebben en gelijk denken dat ze micheal schomagger zijn -.- En mensen die zonder hand afslaan of knipperlicht. Ik rij dan gewoon door, ojah mensen die denken ik rij het zer 4 over de weg dus we nemen de weg wel in!


    Some angels have no wings.

    Als de persoon voor je te langzaam fietst om erachter te blijven, maar te snel om hem zonder veel moeite in te halen x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Mensen die aan de verkeerde kant van op het fietspad rijden en dan ook nog geen eens aan de kant gaan! :(
    En auto's die gewoon heel hard door rijden als je bij een zebrapad staat! :O


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Hiphopqueen schreef:
    jonge bestuurders die net hun rijbewijs hebben en gelijk denken dat ze micheal schomagger zijn -.- En mensen die zonder hand afslaan of knipperlicht. Ik rij dan gewoon door, ojah mensen die denken ik rij het zer 4 over de weg dus we nemen de weg wel in!

    Michael Schumacher *
    Mensen die niet in hun achteruitkijkspiegel kijken als ze van een oprit rijden.(cat)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.