Hjj, ik heb jullie mening nodig
De vrijdag ging ik met 3 jongens zwemmen. K is mijn neef (en ex,, hij is niet mijn echte neef, aangetrouwde neef is het,, geen bloedverwant), P is zijn beste vriend (en nu ook de mijne). Het verhaal moet ik beginnen met zeggen: ik ben ZEEER aanhankelijk aan sommige mensen xP
Hier dan... We gingen dus zwemmen in de vijver in de buurt. En ik was al de hele dag aan het knuffelen met K. Maar K was even uit de vijver om er terug in te slingeren (met een liaan-achtig ding). En ik wou een knuffel, dus ik zwem naar P, vraag een knuffel en krijg die en word dan op zijn rug gehoffen... K bekeek ons egt boos... Daarna, uit de vijver op de handdoek zat ik langs P en tegenover K. En ik was moe, dus ik leg mijn hoofd op P's schoudern en hij slaat (uit gewoonte) zijn arm rond mijn hoop... K's ogen zouden P kunnen vermoorden... Dus ik zeg tege K dat hij even mee moet komen en we wandelen even weg,, ik vraag wat er scheelt, hij zegt niets en ik zeg 'Mag ik dan een knuffel?' Maar toen ik hem wou aanraken, duwde hij me weg en zei 'Ga maar bij P, hij is precies toch beter als ik' Ik natuurlijk gans kwaad... Maar nu zegt P dus dat K jaloers is op hem omdat ik bij hem zat en niet bij K...
Wat denken jullie??
Xx(K)
Edit: we gaan volgende week weer zwemmen,, en nu stuurt hij 'ge moogt mee, ma ge raakt P niet aan!! x x x'
[ bericht aangepast op 27 juli 2010 - 0:48 ]