Ik ga hier de namen opnoemen van mijn állerbeste Q vrienden. Maar als bepaalde mensen daar niet bijstaan, betekent natuurlijk niet dat ik hen niet leuk / gezellig / aardig / ofzo vind. ^^
Kirsten / appelkirst, Anouk / InMyArms en Charissa / TOMSDICK (geband) zijn mijn allerbeste vrienden hier. Hen heb ik dan ook al gemeet.
Verder is Esther / Psychic natuurlijk ook nog een superlief en leuk meisje. Haar heb ik ondertussen al één x gemeet.
Dan hebben we ook nog Fictional en BLIND. Gemeet bij de videoclipopnames van Destine. Superlieve mensjes. <3
En mweh, ik kan eigenlijk blijven doorgaan.
Er zijn natuurlijk nog wel mensen die ik niet meer zo vaak spreek als vroeger en dat is wel spijtig. (:
And again, natuurlijk zijn er hier nog heel veel andere mensen die ik heel aardig vind. Ook gewoon heel het team is helemaal geweldig.
En voor de rest heb ik nog veel groeiende vriendschappen.
Doorstreepte zijn geband. Schuingedrukte ga ik waarschijnlijk binnenkort ontmoeten. Dikgedrukte heb ik al eens ontmoet. Onderstreepte praat ik jammer genoeg niet heel veel mee.
Ik wil jou ook ontmoeten, man.
Some people make the world special just by being in it
Ik zie sommige mensen als vrienden, anderen als aardige mensen. Ik maak niet snel vrienden want ik heb vrienden zat & word de laatste tijd nogal vaak in de zeik genomen wat
'zullen we vriendjes worden?'
betreft. Bovendien heb ik weleens dat er mensen zijn
-ik noem geen namen, zo ben ik dan ook wel weer-
die gelijk 'iloveyou' zeiden en dat soort dingen. En toen dacht ik echt van..
'Tja. Wat moet ik hiermee? Ik ken je niet eens zo goed.'
En ook ik ga geen namen noemen. Eerder uit zelfrespect, anders krijg ik dat gezeik weer & ik heb al genoeg aan m'n hoofd. :')