• Ik heb dus 2 meisjes nodig voor een rol in myn nieuwe serie ;; Ingesneeuwd.
    op het andere topic kun je lezen waar eht overgaat.

    maar goed dit moet je invullen ;;
    Foto :

    &

    Tekstje :

    Ik weet dat het weinig is maar in het tekstje stel jejezelf helemaal voor x3
    en btw ;; this wel handig dat je een bitch bent in het verhaal want de meisjes in het verhaal zijn nogal bitches.. x3
    ds
    xx


    We can only learn to love by loving.

    Ikke ^^ en xNIJNTJE <3


    Foto : http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67373



    &



    Tekstje :

    Haaii^^

    Mijn naam is Annelies en ik ben 18 oud. Daardoro heb ik dus ook al m'n eigen supercuuwle auto. Samen met m'n vrienden zit in nu momenteel op vakantie in een huisje. Samen met Katy en m'n andere vrienden doe ik echt dé gekste dingen. Mijn karakter ziet er zo uit : Ik ben bichy maar kan ook lief zijn. Ook ben ik koppig en heb ik een grote mond. Ik lief IceCream, Hello Kitty, vrienden en muziek. Ik haat dan weer egotrippers, spinnen en insecten. Nou, ik moet gaan want ze roepen me.

    Ciaoz bitchez(H)

    Laat mij en xNIJNTJE die rollen hebben please <3

    Ik!!

    Foto :Het blonde meisje in men fotoboek x]



    &



    Tekstje : Heyya!Jolienà Hieroo,
    17 en Th-verslaafd!Ik heb een broer genaamd Diesel.Ik woon samen met hem & mijn hond Skills in een flat. I Love Party's,guy's,Hello Kitty ,Gloomy bears enzooww.. Nogal boeiend xD
    Ik moet nu gaan , Ciao miauw puszaaay<3

    foto:http://s252.photobucket.com/albums/hh31/scenequeenbby/scene%20girls/?action=view¤t=l_117f1147468373e4b6920194a099e960.jpg

    Tekstje: Hallo peopletjes ! Deze meid hier heet Raquel en is 18 jaar ^^ Ik heb me rijbewijs en al een vet mooie auto onder me kont al zeg ik het zelf [A] Ik ben behoorlijk koppig en ben altijd eerlijk. Tegen mensen die ik om 1 of andere reden niet mag ben ik bitchy en gemeen, maar ja dat heb je dan aan jezelf te denken en niet aan mij [A] Verder ben ik gek op winkelen en uitgaan. Mij zul je dus ook vaak vinden in een club. Ik zing graag en wil later een meidenband ofzo beginnen. Nou ik ben uit gepraat. Hate me ore love me ;] Byee sweetie's <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    kee neem nijn en lolli x3

    want anders moek lang wachte O_o en ben al besig met proloog typpe x3


    We can only learn to love by loving.

    dankej ^^

    Krijgen wij het met iemand?
    Zojah mogen wij zelf kiezen of niet :P

    LiefJou barbie <3

    aah bedankt meid <33


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    kee neem nijn en lolli x3

    want anders moek lang wachte O_o en ben al besig met proloog typpe x3


    îk ws ertoccchhh :[