• Dat ze altijd dezelfde soort films maakt, vanavond komt Catch That Kid op rtl8, waar ze nog een stuk jonger is, maar waar ook 2 jongens constant ruzie om de maken, waarvan 1 blank/blond en de ander donker/zwartharig (cat)

    maar om dit topic nuttig te houden, weten jullie nog meer acteurs die dat dus ook hebben met hun films?

    Daniel Radcliffe speelt in een paar films een tovenaar, beetje toevallig (nerd)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 20:12 ]


    -

    Genius schreef:
    Daniel Radcliff speelt in een paar films een tovenaar, beetje toevallig (nerd)

    Echt? Welke nog meer dan?

    Muslera schreef:
    (...)
    Echt? Welke nog meer dan?

    Haha dat was een grapje :'D Ik bedoelde namelijk alle HP films (A)


    -

    Wat me opvalt aan Kristen is dat ze zonder emotie speelt en dat ik zin heb om haar in haar gezicht te slaan zodat je kan zien dat ze boos of verdrietig is.

    En ehm, ja. Jim Carrey. Altijd komedie's. (Dat is een antwoord dat aangeeft dat ik geen idee heb (: )

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 20:23 ]


    You move me ......... Kurt

    Maar misschien is dat wel gewoon toeval want ik heb ook een film gezien met haar namelijk Panic Room en dan wordt er niet om haar gevochten. :)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Genius schreef:
    (...)
    Haha dat was een grapje :'D Ik bedoelde namelijk alle HP films (A)

    Oops, sorry :'D Miss Obvious had hem weer eens niet door :')

    Angelina Jolie speelt altijd in actiefilms =3

    Kristen Steward people. Mijn nek haar gaat echt altijd overeind staan als ik ergens 'Kirsten Steward' zie staan :Y)(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Muslera schreef:
    (...)
    Oops, sorry :'D Miss Obvious had hem weer eens niet door :')

    Hahaha maakt niet uit :'D You made my day :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Hahaha maakt niet uit :'D You made my day :'D

    Haha, levert mijn domheid toch nog iets op dan. Woohoo! (hoera)

    -titel aangepast-


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat mij opvalt aan haar is dat ze Kristen Stewart heet en niet Steward. (krul)


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Julia Stiles..
    Niet dat ze altijd dezelfde soort films maakt, maar dat ze nooit in een vervolgfilm speelt --> En dat is jammer want dat geeft een ander effect op de vervolgfilm.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Geen idee, ik kijk te weinig films.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wishing schreef:
    Julia Stiles..
    Niet dat ze altijd dezelfde soort films maakt, maar dat ze nooit in een vervolgfilm speelt --> En dat is jammer want dat geeft een ander effect op de vervolgfilm.


    jep idd.
    owja Jennifer Gagner en Jenniffer lopez spelen altijd in romcoms


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."