Dat is de 'discussie' die ik en Xetha nu aan het voeren zijn op msn.
Ik zou persoonlijk een eeuwig/onsterfelijk leven boven de dood kiezen. Er is niets waar ik nieuwsgieriger naar ben als wat er met deze aarde zal gebeuren. En wat er allemaal te ontdekken is wat je in slechts één leven niet kunt ontdekken. Maar ook vele andere dingen waar ik niet zonder zou kunnen.
Xetha daarentegen is juist verschrikkelijk nieuwsgierig naar wat er na de dood komt en zou dit eerder kiezen. (Ik zou dit pas kiezen na dat ik alles hier gehad zou hebben... na 3000 jaar ofzo.)
Wat zouden jullie kiezen als jullie de keus hadden tussen het verkennen van het hiernamaals of een onsterfelijk leven?
Ik zou echt voor onsterfelijkheid gaan. [Als ik maar wat geliefden of mijn ware liefde mee kan nemen, anders zou het al veel moeilijker worden] En ik denk dat ik 1 van de weinige ben op deze planeet die dit écht zou willen. Daarna heb ik nog genoeg tijd om een volgende plek te verkennen zoals het hiernamaals. :')
Dus, hiernamaals of onsterfelijkheid?
Graag ook een uitleg waarom en geen gequote van anderen. Ik wil weten wat jóuw eerste ingeving is.
[ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 16:52 ]
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell