Rood haar met bruine ogen. Of blond haar, en dan maakt de kleur van de ogen me niet veel uit. Ik vind jongens met een mutsje op wel leuk. En jongens in pak (:
If you have the courage to love, you have the courage to suffer.
Ehh... meestal toch wel met donker haar en/of donkere ogen. Maar ik val meestal gewoon op mannen die iets aparts hebben of echt mannelijk zijn. Zoals M Shadows, Synyster Gates, m'n vriend, dat soort mannen.
Met als enige uitzondering Bill Kaulitz, gewoon omdat dat Bill is.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
Ik val op alles en iedereen (mannen dan), maar vooral op Jean-Baptiste. Met die 'alles en iedereen' bedoel ik gewoon dat ik veel verschillende types sexy vind, natuurlijk niet 50 jarige mannen met een bierbuik.
Bruine haren, bruine ogen, en een getint huid. Maar ik ken een jongen, hij heeft donkerblond haar en groen/grijs/blauwe ogen. Hij is zoooo knap dude:9~
Ibi schreef: Bruine haren, bruine ogen, en een getint huid. Maar ik ken een jongen, hij heeft donkerblond haar en groen/grijs/blauwe ogen. Hij is zoooo knap dude:9~
Een jongen met bruin/zwart haar dat over zijn ogen valt -pony weetjewel- en dat dat lekker warrig is. Daarbij lieve oogjes. Ik val op babyface? Haha, maar sommigen jongen die kort haar hebben -dan het liefst donkerblond- zijn ook sexy. Kijk naar Nando.