• We zijn op vakantie en mijn zusje heeft een CD mee genomen. Nou heel leuk enzo maar het is André Hazes die WK hits zingt. Hij word elke dag zo'n 20 keer gedraait door haar en ik haat die cd met mijn leven. Maar nu moet ie dus in de computer maar ik stem in anders zorgt ze dat ik er achter weg moet en dat wil ik niet.
    Maar toch ik dnek dat ik dood ga, ik haat die WK liedjes D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou ook dood gaan. Dat is bijna net zo erg als Justin Pieper D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Verwissel de CD - Draai Kill 'Em All. :P

    Sour schreef:
    Verwissel de CD - Draai Kill 'Em All. :P


    Of God hates us van a7x.;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Geesz schreef:
    Ik zou ook dood gaan. Dat is bijna net zo erg als Justin Pieper D:

    Maak ik het nog leuker voor je -en voor mij- als ze achter de computer zit zet ze op youtube Justin Bieber op en hoor je de hele godse tijd: 'Baby, baby, baby ooooh.' og één of ander ander lied van hem D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sour schreef:
    Verwissel de CD - Draai Kill 'Em All. :P

    Als ik een CD had, had ik dat gedaan. -iPod Touch-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Maak ik het nog leuker voor je -en voor mij- als ze achter de computer zit zet ze op youtube Justin Bieber op en hoor je de hele godse tijd: 'Baby, baby, baby ooooh.' og één of ander ander lied van hem D:


    Wat ben ik toch blij dat mijn ouders een kind genoeg vonden. Justin Pieper is mishandeling D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Neem je IPod mee en luister naar die muziek? Zet het zo luid dat je die andere niet hoort? D:


    All this dampness is damp.

    Geesz schreef:
    (...)

    Wat ben ik toch blij dat mijn ouders een kind genoeg vonden. Justin Pieper is mishandeling D:

    Had ik maar van zulke ouders! En inderdaad, normaal kan ik er meeleven maar niet de heledag lang! D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Had ik maar van zulke ouders! En inderdaad, normaal kan ik er meeleven maar niet de heledag lang! D:


    Bel de politie! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik begrijp dat je denkt dat je gaat dood gaan ;o


    Keep on smiling

    Dat is toch pure mishandeling? Waarom doen je ouders daar niets tegen?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Geesz schreef:
    (...)

    Bel de politie! (krul)

    Doe ik!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Doe ik!


    Goedzo 8D. I'm proud.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb medelijden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Geesz schreef:
    (...)

    Goedzo 8D. I'm proud.

    Mooi, dat doet me goed! :'D
    -met bloed zweet en tranen D:-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.