• Ik heb een echte goede vriend. Alleen nou zat ie dus heel erg met me te flirten, vanavond. Maar nou weet ik niet of hij het meent ofniet, en toen ik wegging zei m'n BFF ook van geef haar een kusje dan!
    En toen ga hij me een vet cute kusje<3.
    Alleen, ik voel wel wat voor hem, maar hoe kom ik nou te weten of dat van vanavond nou echt of niet echt was?

    HELP. omg, ik klink echt wanhopig :3.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 23:28 ]


    Live life like a raver.

    Pfoe, ik heb geen flauw benul. Vraag aan zijn vrienden , misschien?


    All this dampness is damp.

    Dan vraag je het toch gewoon aan hem? Ik bedoel, jullie zijn erg goede vrienden, hij zal heus niet op je afknappen omdat je hem vraagt of hij misschien ook iets voor jou voelt. (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Kijk of ie het vaker doet dan ;p
    Spreek iets af. 1 op 1 ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Leto schreef:
    Dan vraag je het toch gewoon aan hem? Ik bedoel, jullie zijn erg goede vrienden, hij zal heus niet op je afknappen omdat je hem vraagt of hij misschien ook iets voor jou voelt. (:


    Alis volat propriis.

    Appelmoes schreef:
    Kijk of ie het vaker doet dan ;p
    Spreek iets af. 1 op 1 ;p


    None but ourselves can free our minds.

    Vraag het aan je BFF? Als ze zei dat hij je een zoentje moest geven, dan zal ze er toch wel meer van weet, of ben ik nou zo fout?
    Maar eigenljk lijkt het mij best duidelijk hoor.^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Attraction schreef:
    Vraag het aan je BFF? Als ze zei dat hij je een zoentje moest geven, dan zal ze er toch wel meer van weet, of ben ik nou zo fout?
    Maar eigenljk lijkt het mij best duidelijk hoor.^^


    Nah, ik weet eigenlijk niet. We zijn al meer dan 10 jaar vrienden, en al die tijd heeft ie niet zo gedaan. Dit was de 1ste keer..


    Live life like a raver.

    Leto schreef:
    Dan vraag je het toch gewoon aan hem? Ik bedoel, jullie zijn erg goede vrienden, hij zal heus niet op je afknappen omdat je hem vraagt of hij misschien ook iets voor jou voelt. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.