• Er is hier zo kermis in het dorp, en mijn crush wou eerst niet heengaan omdat ie kermis 'dom' vind.
    Belt ie me net op: 'Ga je vanavond naar de kermis?'
    Ik: 'Misschien.'
    Hij: 'Hoezo misschien?'
    Ik: 'Nou ik neem aan dat jij het vraagt dat jij ook gaat, dus dan ga ik misschien ook wel.'
    Hij: 'Hmm.'
    Ik: 'Maar ga je dan?'
    Hij: 'Misschien.'

    Halfuur later blijkt ie uiteindelijk toch te gaan.
    Dus ik vraag of hij me wilt ophalen bij het station omdat dat heel dichtbij die kroeg is, maar dat wou die niet. Terwijl die daarvoor vroeg of ie me bij me huis moest ophalen -kon niet want ik zit bij mijn ma en hij weet niet waar dat huis is-
    Zegt ie: 'Ja bel Nikkie maar, die haalt je wel op.'
    Dus ik haar bellen, neemt natuurlijk niet op. Nog 4 keer bellen, neemt telkens niet op.

    En ik vertik het om daar in mijn eentje heen te gaan, serieus. Die kroeg is zó groot & het is zó druk en je kunt onmogelijk iemand vinden -lees we waren gister met zijn 2en een halfuur mensen aan het zoeken-
    En nee ik heb ook geen andere mensen die meewillen.

    Serieus, hij heeft nu echt mijn avond verneukt ;_; Waarom kan ie me niet gewoon ophalen bij het station, jezus ><


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    NYC schreef:
    (...)
    Pfoe, de klootzak! Ik zou hem nu gaan negeren net zolang tot ie sorry zegt en vraagt wat er is. Ik vind hem gemeen.

    Dat was ik van plan. Als ie straks nog gaat bellen en vragen waar ik blijf zeg ik gewoon dat ie moet opdonderen hoor, serieus haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Dat was ik van plan. Als ie straks nog gaat bellen en vragen waar ik blijf zeg ik gewoon dat ie moet opdonderen hoor, serieus haha :')

    You go girl! :Y) Dries komt je een knuffel geven van me!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ach, jongens zijn gewoon egoïsten. Niets aan te doen, helaas voor ons.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Omg, ik zou echt niet meer gaan hoor, als hij geen moeite voor je wilt doen dan waarom jij wel voor hem? :$

    Ik zou hem gewoon morge ofzo smsen,
    dan kan je hem uitleggen waarom. (H)

    Good Luck


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Appelmoes schreef:
    Waarom is hij je crush? x'D

    idd x'D :3

    Geesz schreef:
    Ach, jongens zijn gewoon egoïsten. Niets aan te doen, helaas voor ons.. (krul)


    All this dampness is damp.