• zonder dat ik het door had xD
    ik bedacht het me van de week opeens.
    dat ik een goude paarden beeld heb die van mijn over groot oma is geweest..(L)
    (heb haar zelf ook nog gekend)

    en toen ik erachter kwam dat het antiek is...
    gebruikte ik hem om het raam tegen te houden zodat hij niet dicht klapte -oké dat doe ik dus niet meer-

    mijn oma is nu ongeveer 10 jaar geleden overleden, dus dat beeld heb ik ookal 10 jaar lang en daarvoor heeft hij ook nog heel veel jaren op haar kast gestaan.... dus het is echt
    antiek:|

    -vraag me af of het van echt goud is-

    wie heeft ook iets antieks wat je van een familie lid heeft geerft...

    een tip!: gebruik hem niet als een voorwerp die de deur of raam tegen kan houden xD

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 18:08 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Oeh leuk!

    Ik heb nog een oude waaier, -Zo'n soort chinese, maar dan met heel dun hout.-, ook van mijn overgrootoma. Die heb ik ook nog gekend.:Y)


    everything, in time

    Geen idee of ik iets antieks heb ;x
    Heb wel veel gouden armbanden/ringen gekregen van m'n famillie.

    In mijn familie zit een ketting en een paar oorbellen die al iets van 100 jaar oud zijn. En mijn moeder heeft een ketting die van haar overgrootmoeder is geweest.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wij hebben een oude vaas uit een of ander land, is nog niet zo lang in de familie (misschien 30 jaar ofzo), maar de vaas zelf moet wel antiek zijn, die is namelijk heel oud en was oorspronkelijk van een archeoloog.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb een ring die van de oma van mijn overgrootoma is geweest, en die van generatie op generatie doorgegeven is. Ik draag hem elke dag.

    Het is de bedoeling dat je de ring draagt tot je gaat trouwen, dan vervang je hem voor je trouwring. En dan bewaar je hem tot je een dochter krijgt. -trots-


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb een soort dienblad achtig iets die van mijn op zn minst overgrootoma is geweest, het kan zijn dat hij verder terug gaat x'D


    Get back motherfuckerz'

    Lionel schreef:
    Ik heb een ring die van de oma van mijn overgrootoma is geweest, en die van generatie op generatie doorgegeven is. Ik draag hem elke dag.

    Het is de bedoeling dat je de ring draagt tot je gaat trouwen, dan vervang je hem voor je trouwring. En dan bewaar je hem tot je een dochter krijgt. -trots-

    Aawh, dat is leuk. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik erf antieke dingen van mijn ouders als die sterven. Nouja, ik erf alles van ze.

    Ik heb wel een goude ring van mijn moeder gekregen die zij van haar oma had gekregen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 18:32 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb zo'n oude, gouden ring van mijn oma in de vorm van een slang? Ik weet wel niet of die antiek is. :3


    All this dampness is damp.

    Wij hebben een of andere heel bijzondere steen, die de opa van mijn opa [/ofzo] ooit heeft gevonden. En die staat nu op mijn kamer :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ikke niet =3
    haha
    maar ik heb mijn overgrootoma ook nog gekend, zij had een pony en die was cool
    Pieto, hoe vet kan een paard heten? :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lionel schreef:
    Ik heb een ring die van de oma van mijn overgrootoma is geweest, en die van generatie op generatie doorgegeven is. Ik draag hem elke dag.

    Het is de bedoeling dat je de ring draagt tot je gaat trouwen, dan vervang je hem voor je trouwring. En dan bewaar je hem tot je een dochter krijgt. -trots-


    Dat is echt.. schattig op de een of andere manier.

    OT: Ik heb een grote ring van mijn opa en een soort blauw kraaltje -dat aan je ketting hoort- van mijn overgrootoma -die nogsteeds leeft- :9~


    Smiling but close to tears.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Aawh, dat is leuk. :3

    Alleen is het nadeel dan wel dat je sowieso kinderen moet krijgen, én een meisje. Dus als je al 7 jongens hebt, moet je nog steeds doorgaan haha. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Lionel schreef:
    (...)
    Alleen is het nadeel dan wel dat je sowieso kinderen moet krijgen, én een meisje. Dus als je al 7 jongens hebt, moet je nog steeds doorgaan haha. (krul)


    moet dat? hahahah.
    dan hoop ik dat je de eerste 10 x een jongen krijgt en dan een meisje.
    heb je een heel elftal haha.(krul)

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 18:55 ]


    Smiling but close to tears.

    Mijn moeder heeft een filigran armband die ik mag hebben die ze dood is, en ja, dat is antiek :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.