• Sorority Life op Facebook? Dat vraag ik me dus even af. Als je dat speelt voeg mij dan toe als vriend, want dan wil ik dat je mijn huisgenoot wordt haha.

    Sorotity Life:
    Een online spel op Facebook waarbij je met je eigen poppetje doormiddel van minispellen te spelen geld verdient. Je kan je poppetje aankleden er kleding voor kopen en je moet levels hoger zien te komen door die minigames en je kan na een bepaald level naar Parijs om daar opdrachten te doen enzo. En het klinkt dom maar het is vet leuk!

    Klik hier om me toetevoegen op facebook dan voeg ik je wel toe voor Sorority life.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    oke even 1 droge vraag.
    Al die jongens zijn lelijk, kan je ook negervriendjes kopen? ;o
    -kan die nergens vinden haha-


    Smiling but close to tears.

    Mooi de mensen die me hebben toegevoegd heb ik uitegnodigd :3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DVilla schreef:
    oke even 1 droge vraag.
    Al die jongens zijn lelijk, kan je ook negervriendjes kopen? ;o
    -kan die nergens vinden haha-

    Als je een hoger level krijgt, kan je een never kopen ik heb ook een neger.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Als je een hoger level krijgt, kan je een neger kopen ik heb ook een neger.


    welk level?(nerd)
    Ik wil een neger.:9~


    Smiling but close to tears.

    DVilla schreef:
    (...)

    welk level?(nerd)
    Ik wil een neger.:9~

    Haha dat weet ik niet precies ik zal even kijken of ik daar achter kan komen. (nerd)

    edit:
    kan het niet vinden maar denk rond level 7 ofzo?
    Ik heb een sexy nerd :9~

    [ bericht aangepast op 24 juli 2010 - 18:44 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.