• Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Oh ik weet het al :') wat THDST is volgens mij..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    whaha x'D Geldverspilling voor 10 seconden is zeker veel:P
    Maar ik wacht gewoon en het THDST zal het toch ook wel laten weten? En nog wat: Ik ging naar de Free Record shop en vroeg voor de nieuwe dvd wanneer die uitkwam. Die man zei: 'Daar kan ik nog niets over zeggen' >.< Als ze dat al niet weten, zullen ze een nieuwe tour ook niet hebben gepland hea.

    Wij weten het al wel. Hij komt ongeveer tegelijk uit met hun nieuwe album. Het is opgenomen in Frankrijk het is een open-air concert en komt eind 2008 uit of begin 2009!


    I do not hook up.

    (...)
    Wij weten het al wel. Hij komt ongeveer tegelijk uit met hun nieuwe album. Het is opgenomen in Frankrijk het is een open-air concert en komt eind 2008 uit of begin 2009!

    Komt NL ook erin voor?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Komt NL ook erin voor?

    Ze gaan wel wat over die bellenblaas actie onder 1000 Meere zeggen! Dat ze het zo mooi vonden! Ze begonnen met belgie dan Nederland en dan Parijs. Als het goed is hoor!


    I do not hook up.

    (...)

    Nee idd. Ik belde dus en ze zei hetzelfde over het concert. Maar ach wat is nou 10 sec :') en btw wat is THDST?


    Dat is het Tokio Hotel Dutch Street Team. Via hyves. Hele grote Fanclub;)


    bla bla bla

    (...)
    Ze gaan wel wat over die bellenblaas actie onder 1000 Meere zeggen! Dat ze het zo mooi vonden! Ze begonnen met belgie dan Nederland en dan Parijs. Als het goed is hoor!


    Die Bellenblaas actie zag er zó mooi uit! Ik was zo aan het kijken naar die bellen, en ineens dacht ik zo, hé ik heb ook een bellenblaas, en toen deed ik mee.

    Maar niet iedereen mocht die bellenblaas meenemen! >__< ik wel, ik kreeg ook eten mee naar binnen, wat er bij andere eruit werd gehaald, en me knuffel mocht erin blijven, hij wilde hem weg doen, maar toenik zei dat het voor Bill was mocht ik hem houden^^

    Maar ik hoop wel dat NL erook op komt :')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Die Bellenblaas actie zag er zó mooi uit! Ik was zo aan het kijken naar die bellen, en ineens dacht ik zo, hé ik heb ook een bellenblaas, en toen deed ik mee.

    Maar niet iedereen mocht die bellenblaas meenemen! >__< ik wel, ik kreeg ook eten mee naar binnen, wat er bij andere eruit werd gehaald, en me knuffel mocht erin blijven, hij wilde hem weg doen, maar toenik zei dat het voor Bill was mocht ik hem houden^^

    Maar ik hoop wel dat NL erook op komt :')


    Ja maar het schijnt dat ie niet is opgenomen omdat Tom ziek was lijkt me lullig staat er in de pauze een kotstende Tom op de DVD. Maar INDD wij hadden ook eten en drinken mee naar binnen ;D Je moet het gwn onderin stoppen! En me bellenblaas hadden we gewoon in onze hand mee naar binnen gekregen! Maar wij gaan naar het dorp! Als je nog vragen hebt stuur maar een pb'tje

    xxx


    I do not hook up.

    ze mogen niet in maart komen!! dat mogen ze niet! dat laat ik niet toe!(A) ze moeten maar in april of juni komen..


    Je moet worden wie je bent.

    ze mogen niet in maart komen!! dat mogen ze niet! dat laat ik niet toe!(A) ze moeten maar in april of juni komen..


    Hoezo? Dan moet je nog langer wachten ;o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    IK HOOP 6 MAART =]


    Nou als het op 6 Maart zou zijn, mag ik niet.
    Me zusje is dan Jarig.
    xd


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Hoezo? Dan moet je nog langer wachten ;o


    dan is de kans té groot dat ik niet kan:( en dan moet ik nog véél langer wachten(als ik niet kan dan..)


    Je moet worden wie je bent.

    (...)

    dan is de kans té groot dat ik niet kan:( en dan moet ik nog véél langer wachten(als ik niet kan dan..)


    hmmm. Ik mag zowiezo gelukkig ^^ heb heel lang gezeurt om te kunnen spijbelen als het door de weeks is.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    En btw,
    Het is dan pas over een half jaar. Dus dan kunnen ze innd nog niks vinden. xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    (...)

    Nou als het op 6 Maart zou zijn, mag ik niet.
    Me zusje is dan Jarig.
    xd

    Ik had 9 Maart gehoord.
    Maar ik belde iemand op, die kaarten voor concerten verkoop. (FreeRecordShop) en die konden kijken wanneer de voorverkopen waren. En er was niks over th te vinden.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    en dan nog iets, IK MAG :D


    She is waiting for you, so don't break her heart.