• oke, ik heb een hudge problem

    ik ben verliefd op de broer van mijn beste vriendin. Ik zie haar niet zo vaak maar hebben nog wel veel contact. Haar broer is 2 jaar ouder dan ik. En het is dus haar broer.
    Wat nu?
    is 2 jaar veel?
    tips? zelf meegemaakt?
    ze weet het niet, en ik durf het niet te zeggen ook .


    xx

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 22:22 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    twee jaar is niet veel, maar het feit dat het de broer van je beste vriendin is..
    Ik weet niet, als je vriendin er achter staat zou ik er misschien wel voor gaan.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    2 jaar valt wel mee, dat kan wel. Zorg gewoon dat als je afspreekt, je ook bij haar thuis komt. Zo kom je hem wel tegen -als hij thuis is. Of vraag je vriendin of ze je wil helpen ermee, als ze erachter staat dan.. (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 22:21 ]

    Rooftops schreef:
    twee jaar is niet veel, maar het feit dat het de broer van je beste vriendin is..
    Ik weet niet, als je vriendin er achter staat zou ik er misschien wel voor gaan.


    das het probleem, ze weet het niet, en ik durf het niet te zeggen ook


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Zoek eerst uit of hij ook op jou is, want als dat niet zo is, is er geen probleem. Dan hoeft je vriendin het niet te weten.(:
    Anders zou ik er met je vriendin over praten!


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Zoek eerst uit of hij ook op jou is, want als dat niet zo is, is er geen probleem. Dan hoeft je vriendin het niet te weten.(:
    Anders zou ik er met je vriendin over praten!

    Waarom maakt iedereen ook altijd problemen over. Ik zie het niet... Als je verliefd bent, ga er dan gewoon voor! (; Maar alleen als je er zelf echt zeker en overtuigd van bent, ga er dan voor!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Uit eigen ervaring, niet doen. Dat heeft mijn exbestevriendin geflikt en we zijn nu samen op vakantie. Ik ben echt pissed op haar dat ze me zo heeft laten zitten voor mijn broer.


    your eyes are like stars in the night.

    M'n Bff heeft een zware crush op m'n 2.5 jaar oudere broer...
    Al geeft ze dat zelf niet toe...Ze zegt alleen maar dat hij vreselijk lekker is.
    Maar goed...Uit veiligheid voor de vriendschap zou ik het toch maar niet doen...Ik denk niet dat ik het echt prettig zou vinden als m'n Bff wat zou beginnen met m'n broer.


    effort never betrays you

    Oei oei verliefd worden op de broer van je beste vriendin gaat dat niet voor enorm veel problemen zorgen?


    Keep on smiling

    2 Jaar is absoluut niet veel, dus als het om de leeftijd gaat zou je het gewoon moeten proberen.

    Ikzelf heb ook wel eens met het broertje van een goede vriendin van mij gehad, ging ook niet echt goed.


    Scream for mercy!

    Desolate schreef:
    Zoek eerst uit of hij ook op jou is, want als dat niet zo is, is er geen probleem. Dan hoeft je vriendin het niet te weten.(:
    Anders zou ik er met je vriendin over praten!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb wel ooit eec crush gehad op het ex vriendje van mijn bff...later zijn we ook een koppel geworden. maar mijn bff was gelukkig niet boos, ze vond het schattig:)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    dusssssssssss. niet doen. waarom gaat dat toch altijd fout??
    nouja. ik denk dat ik van mijn verliefdheid niks aan moet trekken.
    x


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    2 jaar is echt nie veel e!!! Vind ik dan. Mijn ex was 19 en ik ben zelf 15, oke 16 woorden ma.
    En wat maakt het uit dat het haar broer is, als een vriendin is gaat ze dat helemaal niet erg vinden. mijn ex beste vriendin heeft ook mijn grote broer gedate. in het begin is het vreemd, maar het went.


    >*< \\***Firefly***// >*<