• *bladiebla was een naam, die ik vergeten ben x'D

    Maar ik was aan het werken, en toen op een gegeven moment vraagt iemand aan mij: 'hoe kan je heir werken?' en ik zeg: 'door te soliciteren.' *lachlachlach van die gastjes*

    Daarna zo: "bladiebla vind je mooi." Ik heb er niet opgereageerd en liep gewoon door want ik dacht: "fijn voor je."
    Naja, die gastjes weer heel hard lachen. En dus komt zo'n baas zeg maar van mij naar mij toe, Dennis, vraagt waarom die moesten lachen, dus ik dit allemaal vertellen. En toen werd die Dennis dus een beetje boos zeg maar, naja hij kan niet tegen dat soort types.

    Toen na een tijdje moest ik eten rond brengen, en ja hoor.. ook bij die domme jongens. Naja, toen ik daar kwam, had ik ook nog niet eens bij me van wat van hun was, dus moets ik nog een keer naar hun tafel x_x

    Toen ik het eten op hun tafel zette, lazen ze natuurlijk op mijn naamplaatje mijn naam (dat vond ik erg leuk, kucherdekuch)
    Kom ik de volgende keer langs, roepen ze eerst: "mevrouw" Ik kijk, en dan geven ze mij met zo'n stomme glimlach op hun gezicht, hun dienblad, die ik mag leeg gaan maken. En ik had echt zin om hun glimlachen van hun gezicht af te slaan -fluit-
    Daarna liep ik nog een keer langs, en toen riepen ze dus mijn naam. Wel op een foute manier dus zo: Mie-Rij-Ll-E zeg maar. En ik reageer niet.
    Maar daarna toen ze weg gingen, liepen ze extra langzaam en ik dacht echt van: "flikker op!"

    dat soort mensen vind ik echt niet leuk ;x
    wie deelt mijn mening (krul)?

    Ik!


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik!


    Never run out of reasons to smile...

    haha, nice:Y)

    -volgens mij iederen maar goed :Y)-

    Nou, die moesten van de wereld afvallen 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik deel je mening. Die mensen zijn echt irritant !


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hunter schreef:
    ik deel je mening. Die mensen zijn echt irritant !

    én niet grappig :Y)