• Over 8 dagen -denk ik- ben ik jarig en vandaag heeft mijn moeder iets gelost over mijn verjaardagscadeau. En nu ben ik dus veel te nieuwsgierig en wil ik dus weten wat ik zal krijgen :'D
    Nog mensen die -net als ik- veel te nieuwsgierig zijn en zo ja, wat wil jij altijd weten? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ja ik! Ik heb een hékel aan verassingen.xd


    everything, in time

    Ik ook hoor. Ik wil altijd mijn cadeau een dag van te voren. xD


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Soms zijn mensen aan het praten over iets, maar dan heb ik net gemist waar het over gaat. Dan vraag ik altijd 'Wat?' en dan zeggen ze 'Nee, niets.' Daar kan ik niet tegen, ik moet dan weten wat er was. Maar ik heb mezelf afgeleerd om door te vragen xD


    Life is hard and then we die

    Ik ga altijd op zoek in kasten, in de hoop dat ik mijn cadeautje kan vinden :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zorg er gewoon voor dat ik alles in de details aan ze opdraag over wat ik wil hebben :3


    Get back motherfuckerz'

    Ik heb een techniek ontwikkeld om cadeautjes onder de kerstboom open te doen voor Kerstmis er is. Die pas ik al 3 jaar toe en dan doe ik 'Hooo, nooit verwacht dat ik dit zou krijgen!! Hehe. :9~

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 19:14 ]


    All was well.

    Ik wil altijd weten wat we gaan eten.
    En ik wil altijd ook van alles over mijn verjaardag weten.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    PRESIDENT schreef:
    Ja ik! Ik heb een hékel aan verassingen.xd


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik ben altijd wel nieuwschierig maar de laaste paar jaar verklappen me ouders het al een beetje

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 19:20 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik wil het wel altijd weten maar kan er wel mee leven als ik nog moet wachten. Vind verrassingen ook gewoon leuk(meestal).:P


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat ik altijd wil weten? Alles ;3


    your eyes are like stars in the night.

    Als mensen ergens over praten en ik hoor iets wat ik interessant vind en ik mag het vervolgens niet weten o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appelmoes schreef:
    Als mensen ergens over praten en ik hoor iets wat ik interessant vind en ik mag het vervolgens niet weten o_x

    Ik haat verrassingen, ik ben echt een stresskip als ik niet weet wat er gaat gebeuren xD, maar als het om cadeautjes gaat vind ik verrassingen wel leuk
    Hopelijk kom je er snel achter


    Live life limitless.

    Dat heb ik dus ook altijd. :] Als iemand nog maar iets zegt van: Morgen krijg je cadeautjes en weet ik veel dan moet ik het meteen weten. :Y)


    Comedy is simply a funny way of being serious.