• Wij gaan binnenkort op citytrip naar Parijs voor 3 dagen, omdat ik zoveel bij mijn mama zaagde. Ja, broer en zus, wees me maar dankbaar! Maar mijn mama zei dat ik op voorhand al alles moest opschrijven van wat we zeker wouden bezoeken, dat we al die dingen toch al konden gaan doen. :Y)

    • Eiffeltoren
    • Louvre
    • Centre Pompidou
    • Notre Dame
    • Seine (artiesten)
    • Arc du Triomphe
    • Champs Elyssées
    • Galeries de Lafayette
    • Place de la Concorde
    • Montmartre

    is er nog wat dat zeker de moeite waard is? :9~
    Weten jullie toevallig hoe een instrumenten museum daar heet?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 12:43 ]


    All was well.

    Daar is denk ik geen Madame Tussauds. Maar het is niet enkel in Londen hoowr (krul)
    Je hebt er ook een in NL en Duitsland en in Hollywood enzoo. Jeej,, maak ff een trip naar Hollywood? (nerd)


    You’re falling into history.

    weetje wat ook leuk is in parijs,
    gewoon heerlijk op het terras zitten.
    Heerlijk simpel maar das leuk.
    Ik ben zelf nog nooit in parijs geweest, maar mn ma is daar op vakantie geweest met vriendinnen en het is volgens haar heel leuk daar =]
    Have Fun! =]


    Vampire Heart.

    CandyKiss schreef:
    Daar is denk ik geen Madame Tussauds. Maar het is niet enkel in Londen hoowr (krul)
    Je hebt er ook een in NL en Duitsland en in Hollywood enzoo. Jeej,, maak ff een trip naar Hollywood? (nerd)

    Ik weet dat het niet enkel in Londen is, maar dat was de eerste die bij me op kwam. :Y)


    All was well.

    DianeESCAPE schreef:
    weetje wat ook leuk is in parijs,
    gewoon heerlijk op het terras zitten.
    Heerlijk simpel maar das leuk.
    Ik ben zelf nog nooit in parijs geweest, maar mn ma is daar op vakantie geweest met vriendinnen en het is volgens haar heel leuk daar =]
    Have Fun! =]

    Ik ben er al een keer geweest voor mijn verjaardag en mijn broer met school, maar mijn zus nog niet. Dus we moesten kijken wat voor haar ook leuk zou zijn. :Y)


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Ik weet dat het niet enkel in Londen is, maar dat was de eerste die bij me op kwam. :Y)


    Ja, ik denk ook wel een van de bekenste (krul)
    Wie wil er nu niet op de foto met een dode prinses?? :'')


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Ja, ik denk ook wel een van de bekenste (krul)
    Wie wil er nu niet op de foto met een dode prinses?? :'')

    Echt heee, dat is mijn levensdoel! (cat)


    All was well.

    JBM schreef:
    (...)
    Echt heee, dat is mijn levensdoel! (cat)


    Prachtig levensdoel (krul)


    You’re falling into history.

    CandyKiss schreef:
    (...)

    Prachtig levensdoel (krul)

    Danku! _O_


    All was well.

    Zelf vond ik niet zoveel aan Centre Pompidou, maar op het plein bij de ingang hebben we wel van die leuke karikaturen laten maken ^^
    Toen ik laatst daar bij m'n pa was zijn we naar le Château blabla Fountainebleau. Was heeeeeeeeeel groot en heel weelderig, echt wouw.

    edit: dat kasteel ligt echter buiten Parijs.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2010 - 12:05 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Misschien Montmatre (plein met allemaal tekenaars/kraampjes volgens mij) ofzo, en de Sacre Coeur. Géen idee hoe je het schrijft ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bodysnatcher schreef:
    Misschien Montmatre (plein met allemaal tekenaars/kraampjes volgens mij) ofzo, en de Sacre Coeur. Géen idee hoe je het schrijft ^^

    Ohja, Montmartre! :9~


    All was well.

    Bedoel je niet Galeries de Lafayette? (voor het geval je het moet opzoeken ofzo)


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    xBadxBitchx schreef:
    Bedoel je niet Galeries de Lafayette? (voor het geval je het moet opzoeken ofzo)

    Haha, kan. :3


    All was well.

    Phoe, verder dan de Eiffeltoren zou ik niks kunnen bedenken. Maar ik wens je wel ontzettend veel plezier toe (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    La Défense
    Cartier Latin
    ...


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker