• En hij hoort oranje te zijn! Eerst begon het wit te worden bij zijn neus -vraag me niet waarom vissen een neus hebben maar het is echt zo- En nu worden zijn schubben ook helemaal wit. Weet iemand hoe dat kan?

    En nee, ik heb hem niet in mijn broekzak gedaan. (cat)


    Your make-up is terrible

    Misschien is hij ziek? ö


    Hope goes lost but never dies.

    Oh! Dat had een vriendin van mij ook!
    Maar dat kwam omdat hij bij haar in haar kamer stond, en als ze dan haarlak/deo opdeed gingen die dampen in de vissenkom ;o


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Lionel schreef:
    Misschien is hij ziek? ö


    Oh neeee. Ik ga meteen zout in het water doen. Arm visje.


    Your make-up is terrible

    Mijn hond begint grijs te worden.
    En het begint ook bij haar neus! (cat)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Treasures schreef:
    Oh! Dat had een vriendin van mij ook!
    Maar dat kwam omdat hij bij haar in haar kamer stond, en als ze dan haarlak/deo opdeed gingen die dampen in de vissenkom ;o


    Die van mij is afgesloten =3


    Your make-up is terrible

    Volgensmij hoort dat :'D Ouderdom ofzo.


    Alis volat propriis.

    Is je kamer genoeg verlicht?
    Ik heb vissen op mijn kamer en altijd moeten de gordijnen open, anders verliezen ze pigment, hun kleur dus.

    Hij weet zeker dat Oranje is verloren bij het WK? :'X

    Sorry, ik kon het niet laten: misschien heeft hij inderdaad een ziekte? :"X Misschien kun je er eens mee naar de dierenarts gaan?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @ Sonata

    Maar hij is nog zooo jong. Misschien een half jaar oud ofzo.

    @ Finished

    Ik heb een felle lamp boven mijn aquarium hangen en er komt wel daglicht bij. Mijn andere vissen hebben er geen last van.

    @ Tragically

    Hahahahahha x'D Ik ga niet met mijn vis naar de dierenarts. Dat kost teveel, een nieuwe is nog goedkoper :x En die vis gaat dood van de stress als ik hem versleep. Denk ik.


    Your make-up is terrible

    Mhmm, dat kan soms ook gewoon gebeuren.
    We hebben een vijver in onze thuis. Nu alleen nog met koi's in vroeger ook met goudvissen en toen hadden we ook een vis die helemaal wit was geworden en kerngezond was.
    Maar zolang het niet op schimmel gaat lijken ofzo - er geen harig iets opkomt - , dan zou ik niet gaan panikeren.

    Finished schreef:
    Mhmm, dat kan soms ook gewoon gebeuren.
    We hebben een vijver in onze thuis. Nu alleen nog met koi's in vroeger ook met goudvissen en toen hadden we ook een vis die helemaal wit was geworden en kerngezond was.
    Maar zolang het niet op schimmel gaat lijken ofzo - er geen harig iets opkomt - , dan zou ik niet gaan panikeren.


    Okay gelukkig. Hij is niet harig nee haha.


    Your make-up is terrible

    Ouderdom^^ Ik had zelf moord vissen.
    Of hij werd het oranje zat.


    Some angels have no wings.

    hij houd van variatie dnek ik. mischien word hij vandeweekwel roze!
    ik zou het ook saai vinden moest ik altijd orangje blijfen ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is het geen kameleon vis ofzo?
    Nee grapje haha. Is niks bijzonders, vrienden van mijn broer hebben dat ook sinds een jaar ofzo met hun vis en die zwemt nog gewoon vrolijk rond.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vissen zijn complexe wezens (nerd)


    -