• Ja een jongen van Turkije. Ik was -ff denken- 11. Mijn tante heeft een hele grote tuin waar ze groente verzorgd samen met mijn oom. Naast mijn tante's tuin heb je nog een grote tuin waar ze hetzelfde werk doen. Van die tuin werken een man en een vrouw, samen met hun kinderen. Een van die kinderen is die jongen die op me is. Hij was toen bijna 13. En hij is nu bijna 16. Maar dus 3 jaar geleden was ik in Turkije en hij keek me de heletijd aan. Ging stoer doen enzo. Teminste dat dacht hij. Maar het was dus sowieso duidelijk dat hij op me was. Dus na 3 jaar ging ik weer eens op vakantie naar Turkije. Ik vroeg zo een keer aan mijn tante, "Hierzo had een jongen. Euh, hoe heet die gast. Tuncay Tulunay ofzo." Mijn tante wist eerst niet wie ik bedoelde maar daarna zei ze. "Oww je bedoeld 'Tugay'. En ja hij is hier nog," en ze wees naar hem. Hij was fucking veranderd, en leek veel meer op mijn neef. Vanaf het begin herkende hij me niet. Ik dacht 'heeft hij me zo snel vergeten?' Mijn tante vroeg zo naar me. "Kan je even naar Tugay gaan, en vragen voor uien?" Ik deed heel braaf wat mijn tante zei. En ik liep naar 'Tugay'. Toen ik vroeg om een paar uien keek hij me met een open mond aan. Het was even stil. Ik vroeg het nogmaals. En toen rukte hij een paar uien van de grond en gaf ze aan mij. En daarna die dagen erna keek hij weer de heletijd naar me en ging weer stoer doen enzo.

    Dus nu ben ik weer in NL en is het weer een jaar voorbij. Ik heb Facebook. En ik keek vandaag maar eens in mijn mail box.

    Tugay heeft je toegevoegd als vriend. Accepteren Weigeren. -Facebook.

    Nu is dus mijn vraag. Zou ik hem accepteren of niet?
    Mijn zus zei nog. Niet accepteren enz. Ze controleert ook nog mijn Face. En als ik hem weiger. Blijft hij maar vriendschapverzoeken doorsturen
    (krul)

    Bedankt voor het lezen!

    EDIT:
    Geaccepteerd :\

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 20:45 ]


    "Ezio, I barely have time to polish my blade" -Yusuf Tazim

    EDIT:
    Geaccepteerd :\


    "Ezio, I barely have time to polish my blade" -Yusuf Tazim