• Voor mijn nieuwe verhaal 71 graden noord ben ik op zoek naar avontuurlijke kandidaten. Zij gaan met zijn tienen de strijd aan in het koude noorden van Zweden maken een tocht van 100 km door sneeuw en bergen elke aflevering moeten zij opdrachten vervullen en valt er helaas iemand af. De 2 beste strijden om de laatste kilometers en degene die als eerste de 100 km heeft bereikt is de winnaar van het 2e seizoen van 71 graden noord. Het eerste seizoen staat op mijn profiel.
    Vul dit in

    Naam:
    Leeftijd:
    Beroep
    Foto
    Karakter
    Favoriete Land


    Mijn geheim is geheim

    Naam:Dylan Alex Noway
    Leeftijd:23
    Beroep:Modeontwerper
    Foto:D.A.N
    Karakter:Spontaan, doorzeter, eidel, zelfverzekert, kan nichterig uit de hoek komen, levensgeniter -is dus homo-
    Favoriete Land: Spanje

    -WIl meedoen om zichzelf te bewijzen, dat niet alle homo's daar bang voro zijn ofzo.-


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Naam: Emily Fox
    Leeftijd: 37 jaar
    Beroep: Advocate
    Foto: Emily
    Karakter: Doorzetter, gevoelig, avontuurlijk, koppig, creatief, leiders figuur, grote mond, carrière gericht, soms modepoppetje
    Favoriete Land: Mexico

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 19:22 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam: Patricia Konrad
    Leeftijd: 25
    Beroep: Kapster
    Foto: Foto.(:
    Karakter: Patricia is een behulpzaam meisje die altijd voor iedereen klaar staat tenzij je daar misbruik van maakt dan kan ze een echte bitch zijn. Verder is ze ook heel gevoelig en maken veel mensen daar gebruik van. Ze is ook een heel eigenwijs typje als iemand zegt dat ze iets niet moet doen krijgt ze juist de drang er naar om het toch te doen. Ze is ook heel sociaal en kan met bijna iedereen wel op schieten. Ze is ook heel erg nieuwschierig en steekt overal haar neus in. Ook is ze heel erg betrouwbaar als haar vriendinnen met iets zitten is ze de eerste waar ze naar toe komen.
    Favoriete Land: Oostenrijk

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 19:29 ]


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Naam: Sarah Woods
    Leeftijd: 19
    Beroep: Zangers, bijbanntje als Kassa meisje. (omdat het zingen niet altijd veel geld verdient)
    Foto:Sarah
    Karakter: Ze is erg druk, en er is heel vel voor nodig om haar is een slecht humeur te krijgen, Sarah loopt bijna altijd met een grote glimlach op haar gezicht rond. Ze vind het leuk om op onderzoek uit te gaaan en ze is niet bang om haar grenzen te verleggen. Ze zegt precies vat ze denkt en heet kan haar niets schelen als je het er niet meeens bent. Maar Sarah blijft wel altijd beleeft en laat iedereen in hun waarde, ze zal noooit iemand pesten of zwart maken.
    Favoriete Land: ijsland (Sarah houd niet zo van warmte)


    When words fail music speaks