• Jaja, ik ben een doodookop volgens mijn gestoorde buurvrouw _O_

    Ze spoort niet helemaal (lees: hoer en drugsdealer en altijd dronken) Ze had haar muziek dus vet hard staan, terwijl het al best wel laat was. En dan was het ook nog van die muziek van de sound of music. En dan begon ze ook ineens keihard Waka Waka te zingen, maargoed. Toen zat ik dus met een vriendin in mijn achtertuin en we waren aan het praten. Komt ze ineens naar buiten gerend met geschreeuw dat ik stil moet zijn en dat ze morgen 3 keer moet werken. Dus ik zo: oké. Schreeuwt ze nog harder en noemt ze me respectloos. Toen wilde ze haar radio nog harder gaan zetten en de politie voor me bellen. Ook waren mijn ouders racisten volgens haar, omdat we de politie een paar keer gebeld hebben voor haar. Maarja wat wil je als zij haar hele huis in gort slaat -serieus alle meubels waren kapot geslagen. En zo heeft ze wel vaker dingen gedaan. Ze stond zelfs een keer te schreeuwen naar mijn hond dat ze hem wel wilde opeten en ze meende het ook nog. Vreemd persoon.. Maar gisteren noemde ze me dus 'doodookop', ik ben erachter gekomen dat dat poephoofd betekend. Zal wel iets Afrikaans zijn ofzo dan..

    Maargoed, hebben jullie ook zulke leuke buren? (:

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 12:35 ]

    Haha, jou reactie dan ook: 'Oke' (krul)

    Ehm bij mijn pa thuis hebben we overburen, en die vrouw is ook raar. Die scheld altijd haar man en haar kinderen verrot. Dus als ik schreeuwende mensen buiten hoor, is zij dat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wow, die is niet helemaal 100% o.O
    Mijn buren die wilden een keer de politie belden omdat ze vonden dat ik werd mishandeld. Ik was 3 jaar ofzo, en ik huilde nogal veel. Maar zij vonden dat ik werd mishandeld. En toen wilden zijn de politie bellen, hadden ze bij ons aangebeld; 'we gaan de politie bellen als ze niet stil word.' en toen zei mijn papa: 'Hier, heb je een telefoon.' En toen durfden ze niet meer. :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Haha die vind ik wel goed. Doodookop. Is het niet gewoon dodokop?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha die vind ik wel goed. Doodookop. Is het niet gewoon dodokop?


    Kan ook wel, maar zij sprak het echt heel raar uit. Echt zo van: Doedoekop, echt heel uitgerekt. Betekent dodokop weer iets anders dan? (:

    Vergeleken met dat zijn mijn buren heel normaal. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    toen ik nog klein was en wij speelde dan in de straat kwam altijd de schuin tegenover buurvrouw naar buiten dat we ergens anders moesten gaan spelen want anders zou ze de politie gaan bellen.
    toen pakte we juist een bal en gingen we tegen de muur van haar huis als goal gebruiken.(dunne muren)
    ze heeft nooit de politie gebelt dusja

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 13:04 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    nou mijn buurt is heel normaal. Zonder het diefstal enzo. Maar bij m'n oma niet. Daar heeft ze overburen die gestoord zijn. Die man slaat het gezin in elkaar en laatst zag ik een ziekenwagen?!

    ERG TOCH!?!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 13:09 ]


    Emo<3

    RAWRRR, ik ga je hond op eten!

    Ik dacht dat mijn buren raar waren, maar nu ik dit zo lees zijn die toch redelijk normaal. Gelukkig woon ik niet naast dat wijf, ik zou haar helemaal kapot irriteren.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Mijn buren zijn gelukkig normaal ^^
    Is er wat mis met haar ofzo?


    "Don't look back, you're not going that way."

    Mijn moeder zegt altijd: Je hebt mensen en je hebt fietsbellen.(krul)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 13:22 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    wat een vaag mens ;o

    met onse buurman hebben wij niet echt contact, maar de buren aan de andere kant zijn heel aardig, en hebben een mega zwembad achter het huis waar we altijd wel mogen zwemmen. het is daar gewoon loop maar naar binnen je hoort er gewoon bij, dat hebben ze ook bij ons =] daar ben ik wel blij mee.


    Vampire Heart.

    frizzled schreef:
    Mijn buren zijn gelukkig normaal ^^
    Is er wat mis met haar ofzo?


    Ik denk het wel en ze is gewoon altijd dronken. ;o

    Haha, kan ze even goed zeggen dat ze morgen drie keer moet gaan neuken. (krul)

    Maar nee: mijn buren zijn normaal. Op sommige momenten na.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2010 - 14:01 ]


    Only losers can act the way you do