• Ik zag net dat iemand een foto op zijn profiel had op netlog van justin bieber en hij Vroeg dat Justin aan de drugs zat en dan moest iedereen zijn mening geven en het is zware zever want ik weet dat Justin nu nog niet aan de drugs zal gaan.
    http://nl.netlog.com/DeJongenVanAnais_/photo/photoid=95351618&surr=0#photos
    Wat denken jullie?.
    Ik denk gewoon dat die foto op een Verkeerde moment is getrokke of Gefotoshopt is...


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik kan het niet bekijken omdat je vrienden moet zijn


    Keep on smiling

    Babyst4r schreef:
    Ik kan het niet bekijken omdat je vrienden moet zijn


    Jep, ik ook niet. Maar al zou hij aan de drugs zijn, moet hij dat zelf maar weten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Babyst4r schreef:
    Ik kan het niet bekijken omdat je vrienden moet zijn


    we've only said goodbye with words

    Ook mensen op zijn leeftijd kunnen al met gemak drugs verslaafd zijn hoor. Is helemaal niet zo vreemd.

    Hoop voor hem dat het niet zo is..

    ik kan hem wel bekijken heb geen idee hoe dat komt en die foto is zo duidelijk gefotoshopt.
    maar dat zie ik alleen maar omdat ik er zelf ook goed mee overweg kan en algezien ik hem niet zo leuk vind en zijn muziek niet zo goed mag je ervan uitgaan dat mijn mening neutraal is.


    Change, the only good thing in this world.

    Ik wil foto zien D:
    Klik eens op rechtermuisknop op foto > Eigenschappen en kopieër die link eens en post hier 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    hell man, ik kan die foto niet zien x'D


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    haha lol xd die ogen


    Don't be a drag, just be a queen.

    Kan iemand niet die foto zo doen dat iedereen hem kan zien?


    We'll still love each other, forever and always. <3