Eerste persoon: De meest foute (kan ook mfm om) om een boek te lezen
tweede persoon: Hem ondersteboven lezen en iedereen ervan overtuigen dat ie zo veeeeeel spannender is!
en dan verzin je weer een nieuwe
ik begin:
Mfm om te zeggen dat iemand lelijk is
- Home
- Forum
- Forum spelletjes
- Meest foute manier...
Meest foute manier... - Forum spelletjes
-
22 juli 2010 - 1:1725 juli 2010 - 18:08
om met de voerbak tussen je tanden op handen en voeten de bak neer te zetten, daarna een voor een brokjes in je mond nemen en in de voerbak doenxDxD
sorry ik ben melig
mfm om je zusje een gekneusde teen te geven
(heeft mijn zusje bij mij gedaan:@)"The farther backward you can look, the farther forward you will see."
4 aug 2010 - 14:10eerst zeggen wat je gaat doen en het daarna ookecht doen.
mfm om twilight te kijkenOops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.
15 aug 2010 - 21:37Met je ogen dicht (duh)
mfm om een hondenkoekje te etenNo Weird, No Fun!
15 aug 2010 - 21:43In de bek van je hond douwen, eruit halen, in je eigen mond stoppen ;']
mfm om een luier te verschonenDestiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.
15 aug 2010 - 21:46De luier uitdoen en over het kindje smeren.
mfm om te flirtenI'm not schizophrenic. Me neither.
15 aug 2010 - 21:48Met deze openingszin:
Mag ik je pijpen?
Wat?
Of je worst lust.
Mfm om te schakenDestiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.
15 aug 2010 - 23:04Op het schaakbord gaan stampen en verbaast zijn dat het ding kapot is.
Mfm om te vertellen dat je hond een nieuw trucje heeft geleerd.If you don't understand my silence, you will never understand my words.
15 aug 2010 - 23:15Door steeds te gaan zitten voor je hond en dan zeggen, "Doe maar na :'D"
Mfm om het uit te maken met je vriendje."Don't look back, you're not going that way."
15 aug 2010 - 23:27te zoenen met en ander voor zijn neus en dan zeggen het is uit.
mfm om te bellenje weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen
16 aug 2010 - 11:00Een banaan als telefoon aanzien en dan je vrienden mededelen dat je geen bereik hebt.
mfm om te zeggen dat je verkering wilt16 aug 2010 - 12:26Om hem heen fladderen als een vleermuis en roepen dat je hem zooooooooooooo leuk,aardig,lief,schattig vindt dat je stiekem wel verkering wil, en dan snel weer bij je vriendinnen gaan staan..
MFM om je nagels te lakken"TROLL! In the dungeon!...Thought you oughta know...."
16 aug 2010 - 12:30Met een verfroller
mfm om je ipod/mp3 te gebruikenbehind very angel is a demon
16 aug 2010 - 12:42