• Ik heb het nooit moeilijk gehad met dat mijn ouders uit elkaar zijn / gingen. Maar nu, 2 weken later heeft mijn moeder een nieuwe vriend. Niet dat ik hem niet aardig vind ofzo want dat is hij echt wel, maar het gaat zo snel. Mijn moeder praat nooit meer over mijn vader het lijkt alsof ze hem allang vergeten is. Ik heb al eens bij mijn moeders vriend gegeten en zijn dochter en haar vriend leren kennen. Ze zijn heel leuk en ik ben blij voor mijn ma en ik krijg er een hele leuke familie bij waarvan is een aantal al goed ken. Maar nu wil mijn moeder morgen avond weer bij hem gaan eten, om zijn andere dochter en zijn zoon te ontmoeten. Maar ik zou morgen bij mijn vader slapen aangezien ik al vroeg met hem en mijn zusje mijn opa op moet halen want dan gaan we naar Hoenderloo waar mijn tante (vader zusje) op de camping zit. Maar ik zou dus ook bij hem blijven eten. En het liefst wil ik naar mijn vader want het gaat echt te snel en ik kan er niet tegen dat me ma doet alsof ze mijn vader vergeten is. Maar ik weet dat als ik met mijn ma meega ik mijn pa pijn doe. En als ik naar mijn vader ga mijn moeder en haar nieuwe vriend pijn doe. Mijn vader is nu boos op mijn moeder aangezien ik hem heb verteld dat ik morgen bij me ma's nieuwe vriend moet gaan eten. En nu is hij boos omdat alles zo snel gaat en wij amper de tijd hebben om te verwerken dat mijn ouders uit elkaar zijn en alles anders zal gaan worden. Dus waarschijnlijk krijgen ze nu door mij ruzie en dat wil ik echt niet.

    respect als je dit zeikverhaal hebt gelezen maar ik moest het gewoon even kwijt.

    Ik ken het, helaas. Ik snap dat je, je schuldig voelt, maar bedenk dat jij uiteindelijk de werkelijke dupe in het verhaal bent. Probeer te bedenken dat dit hún probleem is, en niet het jouwe. Doe gewoon wat je het leukst lijkt.


    Life is hard and then we die

    Ik ken het,ongeveer. Praat er anders eens met je moeder over.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wat erg voor je.
    Maar, wat ook gebeurt, het is echt jouw schuld niet hoor.


    effort never betrays you

    Dat is hun probleem en als je liever met je vader mee gaat, dan doe je dat gewoon. Je mama moet maar begrijpen dat het allemaal te snel voor je gaat.


    All was well.

    Ik denk zelf dat je beter met je vader mee kan gaan, want je kan altijd nog een andere keer bij de nieuwe vriend van je moeder gaan eten, dat zal binnenkort toch nog wel een keer gebeuren als het serieus is. Je moet zelf bepalen hoe je ermee omgaat, en als je het nu te snel vindt gaan neem je gewoon een stapje terug. Dat zal je moeder vast wel begrijpen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    JBM schreef:
    Dat is hun probleem en als je liever met je vader mee gaat, dan doe je dat gewoon. Je mama moet maar begrijpen dat het allemaal te snel voor je gaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    In jou geval was ik naar mijn vader gedaan. Als je dat liever wilt dat nog een x naar je moeders vriend, moet je moeder dat accepteren. Het is haar man/vriend dan niet meer, maar nog wel jou vader!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je kan eens met je moeder praten. Misschien helpt dat een beetje. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Kan je niet heel even eten en die mensen ontmoeten en iets later naar je vader? Anders gewoon naar je vader gaan.

    Sorry, maar ik ken (gelukkig) zo'n soort situatie niet.


    Today will be Girl's Day party with you~