• Ja het schijnt vandaag feest te zijn voor belgen xD Heb ik net gehoort, dus ja ikke nie snappe, want weet niks van andere landfen -op Spanje na dan- Hier dus mijn vragen:
    Waarom vieren jullie feest?
    Hoe vieren jullie het feest?
    Welke gewoontes hebben jullie op die dag?
    Welke hapjes -Meestal bij feestdagen is er ook een speciaal iets wat je dan eet- eten jullie dan meestal?
    Wat moet ik er nog meer over weten?
    Doe jij er ook aan mee?

    xx

    Ps Ja ja ikke nieuwschierig xD

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 12:48 ]

    Waarom vieren jullie feest? Het is 21 juli, geen idee waarom we dan feesten, maar dat is eenmaal zo.
    Hoe vieren jullie het feest? Door achter mijn pc te zitten?
    Welke gewoontes hebben jullie op die dag? Dezelfde als ieder andere dag.
    Welke hapjes -Meestal bij feestdagen is er ook een speciaal iets wat je dan eet- eten jullie dan meestal? Niets.
    Wat moet ik er nog meer over weten? Niets, er zijn maar weinig mensen dat dit echt vieren denk ik.
    Doe jij er ook aan mee? Nee, ik snap niet eens waarom het een feestdag is.

    -Oké, hier word je niet veel wijzer uit, haha.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Waarom vieren jullie feest? Nationale feestdag België
    Hoe vieren jullie het feest? Geen idee
    Welke gewoontes hebben jullie op die dag? Geen idee
    Welke hapjes -Meestal bij feestdagen is er ook een speciaal iets wat je dan eet- eten jullie dan meestal? Geen idee
    Wat moet ik er nog meer over weten? Alle winkels zijn vandaag gesloten -maar dat is op bijna elke feestdag zo (':-
    Doe jij er ook aan mee? Nope.

    Ik heb in mijn hele leven nog nooit iemand geweten die hiervoor feest, dus ik weet echt niets van bepaalde gewoontes ofzo af. (':

    [ bericht aangepast op 21 juli 2010 - 13:19 ]


    Only losers can act the way you do

    De nationale feestdag is 11 Juli? (cat)


    All was well.

    JBM schreef:
    De nationale feestdag is 11 Juli? (cat)
    Dat is de Vlaamse feestdag (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Klik (krul)


    Only losers can act the way you do

    Jij bent een nerd. (nerd)


    All was well.

    JBM schreef:
    Jij bent een nerd. (nerd)
    Als je in de auto zit met je ouders op 11 juli en ze zeggen: "Het is vandaag Nationale feestdag." "Nee, Vlaamse." "Ah, dan is het de Franse Nationale feestdag." "Ohja, 21 juli is het de Nationale." En je onthoudt dat, dan ben je toch geen nerd? (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ik doe daar allemaal niet aan mee!


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    Waarom vieren jullie feest? Nationale feestdag
    Hoe vieren jullie het feest? Niet eigenlijk, ga hetzelfde doen als andere woensdagen.
    Welke gewoontes hebben jullie op die dag? We gaan liedjes zingen zoals het Vlaamse volkslied en Vlaanderen boven. (nerd)
    Welke hapjes eten jullie dan meestal? Belgische trots: de frieten
    Wat moet ik er nog meer over weten? Heeft vanalles te maken met Vlaamse onafhenkelijkheid x]
    Doe jij er ook aan mee? Niet echt


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wij eten frietjs :Y).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    JBM schreef:
    De nationale feestdag is 11 Juli? (cat)

    Dat is van de Guldensporenslag. Herdenken de Vlamingen dat we de Fransen overwonnen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    We feesten niet.
    Maar, we werken ook niet.(:
    Zoals de dag van de arbeid: Er gebeurt eigenlijk gewoon niets.


    effort never betrays you

    HET IS NU 10 DAGEN GENTSTE FEESTEN IN GENT NATUURLIJK x'D maar de nationale feestdag vieren wij niet ze x'D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Vlaaanderen booven! Waar de Heer ons nog kan loven. Waar de mensen belangrijk zijn en de buiken omvangrijk zijn. Vlaaanderen buuiten, waar de vogeltjes fluiten. Vlaanderen, mijn land. Aan het Noordzee strand. Parapapapa!


    All was well.

    Waarom vieren jullie feest? Nationale feestdag geloof ik..
    Hoe vieren jullie het feest? Niet, haha
    Welke gewoontes hebben jullie op die dag? Geen
    Welke hapjes -Meestal bij feestdagen is er ook een speciaal iets wat je dan eet- eten jullie dan meestal? Frietjes, want wij eten elke woensdag frietjes (krul)
    Wat moet ik er nog meer over weten? buh, idduno, ik vier deze feestdag niet xd, maar sommigen hangen die vlag van de vlaamse leeuw op denkik ;D
    Doe jij er ook aan mee? Nee


    None but ourselves can free our minds.