• Volgens mij is er echt iets mis met mij, want nu ben ik weer ziek. Ik hoest bergen slijm op en mijn eten komt er gelijk weer uit.
    Dit is al de vierde keer dit jaar dat ik ziek ben, ik irriteer me er echt lam aan. Weet iemand misschien wat ik kan doenom niet zo veel ziek te worden, vitaminepillen of zo?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    kheb een tijdje vitamine tabletten genomen in de winter, omdat ik heel de tijd ziek was ;o
    'thft wel geholpen denk ik ;D dat & ikwordt gwn minder snel ziek in de zomer ;p


    Croyes moi quand je dit:"La vie c'est fait de petit bonheurs."

    Misschien beter op kleine dingen letten?
    meer water drinken, sporten, fruit en groenten eten, warm aankleden in de winter, en in de zomer letten dat je niet ze warm kleed, want dan zweet je je kapot :Y) en over die vitamintabletten. Je hebt dat niet echt nodig als je gewoon voldoende en normaal eet (geen junkfood enzo) want vitamintabletten zijn er voor aanvulling als je dus niet voldoende van iets hebt

    Fair schreef:
    Misschien beter op kleine dingen letten?
    meer water drinken, sporten, fruit en groenten eten, warm aankleden in de winter, en in de zomer letten dat je niet ze warm kleed, want dan zweet je je kapot :Y) en over die vitamintabletten. Je hebt dat niet echt nodig als je gewoon voldoende en normaal eet (geen junkfood enzo) want vitamintabletten zijn er voor aanvulling als je dus niet voldoende van iets hebt

    Ik sport al heel veel en eet amper junkfood of snoep, dus daar kan het niet aan liggen. Misschien is wat meer fruit een optie, maar op het moment ben ik niet van plan iets te eten.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Een keer naar de dokter gaan

    Het is wel zo dat mensen 's zomer meer de kans krijgen om ziek te worden dan 's winters. Hoeststop? Beter kleden tegen de zon? Ja, sorry ik weet het niet zo goed.


    we've only said goodbye with words

    Ik heb geen idee. ö
    Toch nog veel beterschap. :]


    Comedy is simply a funny way of being serious.